Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK den dat sommige verslaaft zijn.
Dat zet me dan toch weer aan het denken.
Ik ben niet verslavingsgevoelig. Nooit gehad en daar ben ik waarschijnlijk te rationeel voor.

In 2025 tot nu toe weinig DVP's hier. Vaste DVP gestopt, druk met werken, dat soort redenen. De trieste balans: twee DVP's bezocht, waarvan er een daarna nog een keer hier is geweest, maar dat was zonder betaling, dus dat telt niet. 🤣
Ik heb er weer zin an! Zijn dat afkickverschijnselen? Ben ik nu verslaafd?

Maar waaraan dan?
Klaarkomen? Heb je geen DVP voor nodig.
Seks? Heb je niet perse een DVP voor nodig, maar wel een vrouw. Althans, ik heb daar een vrouw bij nodig :p. Vrouwen kun je ook elders regelen, zij het dat er dan vaak meer 'strings attached' zijn.
Dopamine? Kan ook op een andere manier. Sporten werkt minstens zo goed
Aandacht? Tja, vrouwelijke aandacht werkt bij mij erg goed..
Liefde? Krijg je in principe niet van een DVP, zeker niet bij een eerste keer. Sommige kunnen acteren, maar een Oscarwinnares heb ik nog niet gesignaleerd. Voor echte liefde moet je mijns inziens elders zijn.

En wanneer ben je dan verslaafd?
De euro's kunnen geen maatstaf zijn, want dat betekent dat een arme vent sneller verslaafd zou zijn dan een rijke vent. Klopt niet. Of je zou een vrij-besteedbaar-inkomen vs DVP-uitgaven ratio moeten bepalen als maatstaf.
Frequentie? Normaliter heb ik zo'n twee keer per maand een DVP over de vloer. Soms wat vaker, soms, zoals afgelopen 2 maanden wat minder. Wat zou dan een verslavingsfrequentie kunnen zijn?
Geestelijke verslaving? Als je los van frequentie en uitgaven met niets anders kunt bezig zijn dan het volgende bezoekje? Niet meer kunt functioneren? Dames gaat stalken om aandacht? Zijn dat dat indicatoren?

Mijn conclusie is dat ik niet verslaafd ben, maar het complete spel tussen man en vrouw wel heeeeeeeeel erg leuk vind. Dat dat bij DVP's snel en zonder al te veel gedoe kan is bij mij de trigger.
Maar verslaafd, nee daar is Sjakie dan weer te nuchter voor.

Ik ben niet verslavingsgevoelig. Nooit gehad en daar ben ik waarschijnlijk te rationeel voor.

In 2025 tot nu toe weinig DVP's hier. Vaste DVP gestopt, druk met werken, dat soort redenen. De trieste balans: twee DVP's bezocht, waarvan er een daarna nog een keer hier is geweest, maar dat was zonder betaling, dus dat telt niet. 🤣

Maar waaraan dan?
Seks? Heb je niet perse een DVP voor nodig, maar wel een vrouw. Althans, ik heb daar een vrouw bij nodig :p. Vrouwen kun je ook elders regelen, zij het dat er dan vaak meer 'strings attached' zijn.
Liefde? Krijg je in principe niet van een DVP, zeker niet bij een eerste keer. Sommige kunnen acteren, maar een Oscarwinnares heb ik nog niet gesignaleerd. Voor echte liefde moet je mijns inziens elders zijn.

De euro's kunnen geen maatstaf zijn, want dat betekent dat een arme vent sneller verslaafd zou zijn dan een rijke vent. Klopt niet. Of je zou een vrij-besteedbaar-inkomen vs DVP-uitgaven ratio moeten bepalen als maatstaf.
Frequentie? Normaliter heb ik zo'n twee keer per maand een DVP over de vloer. Soms wat vaker, soms, zoals afgelopen 2 maanden wat minder. Wat zou dan een verslavingsfrequentie kunnen zijn?
Geestelijke verslaving? Als je los van frequentie en uitgaven met niets anders kunt bezig zijn dan het volgende bezoekje? Niet meer kunt functioneren? Dames gaat stalken om aandacht? Zijn dat dat indicatoren?

Mijn conclusie is dat ik niet verslaafd ben, maar het complete spel tussen man en vrouw wel heeeeeeeeel erg leuk vind. Dat dat bij DVP's snel en zonder al te veel gedoe kan is bij mij de trigger.
als ik naar mezelf kijk..
ik ben ook niet verslavingsgevoelig ..
maar ik houd wel van een prikkeltje op zijn tijd..
het is makkelijk om te zeggen dat iemand 'verslaafd' is..
maar volgens mij is dat pas als het je leven gaat bepalen en er onder gaat lijden..
jijzelf en je omgeving..
ik kan rustig 2 dames achter elkaar spiezen op 1 dag..en dan 3 weken niks..
totdat het duiveltje op mijn linkerschouder tegen het engeltje op de rechter zegt ' het word weer eens tijd denk?'..
want dan ben ik er eigenlijk niet eens mee bezig..
of het aanbod in de regio is gewoon niks..
dan houd het ook op..en ,nee..ik ga geen uur rijden om vervolgens bij een privehuis aan te komen en de dame naar keuze is zogenaamd NET ziek naar huis..
of bij priveontvangst ..'give me 5 minutes bby'..en vervolgens reageert mevrouw niet meer..
gaat NIET gebeuren..
nogmaals ik vind het me telkens een nieuwe dame sexen en misschien een leuk babbeltje geweldig..
maar niet ten koste van ..... vul maar in op de puntjes wat voor jou van toepassing is..

maar ik houd wel van een prikkeltje op zijn tijd..
ok, quilty as charged.
Nú heb je me.
Adrenaline, dopamine, endorfine... ik hou ervan. Liefst in cocktail en grote hoeveelheden.
Maar daar heb ik niet (altijd) een DVP voor nodig.
Klimmen in de bergen, straightline skiën op een half lege piste, parachutespringen, met 280 km/h door Duitsland, downhill biken...
Ja, ik ben verslaafd!

Geloof ik :p

Er zijn dus idd heel wat leuke dingen...
Maar... voor mij toch geen enkele die (echt) kan tippen aan lekkere geile sex!

Gelukkig ben ik ook (voldoende) 'nuchtere kikker'... om niet 'hooked' te geraken!
(nu... meestal toch!)

ok, quilty as charged.
Nú heb je me.
Adrenaline, dopamine, endorfine... ik hou ervan. Liefst in cocktail en grote hoeveelheden.
Maar daar heb ik niet (altijd) een DVP voor nodig.
Klimmen in de bergen, straightline skiën op een half lege piste, parachutespringen, met 280 km/h door Duitsland, downhill biken...
Ja, ik ben verslaafd!

Geloof ik :p
oh..
maar dat heb ik ook..
de laatste rep van een squat met 140 in low bar..en alles word wazig ,maar je MOET omhoog..bailen doen we niet..
300 op de klok op de Ring..(of de A58🤫)
een karwei mooi op tijd klaar hebben ,en de eigenaar zegt 'het is mooier geworden dan ik gedacht had'..
dat geeft allemaal een kick ja..
maar het is en voelt allemaal anders..
dat valt meer onder de categorie 'daar doe ik s'morgens mijn ogen voor open'..
een ander heeft dat misschien met software die in 1x goed draait of een kind dat met judo kampioen is geworden..
of dat men de laatste missende postzegel in zijn verzameling heeft gevonden..
zou dat niet zo 1,2,3 bestempelen als verslaving ..

Maar waaraan dan?

Mensen kunnen aan vershillende dingen verslaaft zijn. De dopamine, de aandacht etc. Waaneer ben je verslaafd aan iets ? Naar mijn mening eens je niet meer rationeel kan denken als je zonder valt.

Bv je zit half weg de maand en je hebt nog 200€ over. Wat ga je doen naar de dvp of ga je er mee om eten etc. Als de nood aan sex( met een dvp) alles overstijgt ben je verslaaft.

Oost Europese dvp vertelde me laatst tijdens de date dat ze hier nog twee weken zou zitten. Natuurlijk zat daar een 'hint hint' in verborgen, maar ik ben geen tweede keer gegaan, hoewel ze een van mijn favorieten is. Gewoon even een tijdje niet is ook heel goed af en toe.

Vaak is het wel een hint ja...
Krijg die hints ook wel.
Maar ik vind het niet erg eigenlijk. Dan rij ik ook niet onnodig als ik juist voor haar wil gaan.
Als ik wil ga ik voor die tijd nog een keer, en anders niet.
Ik ben er niet door te beïnvloeden in elk geval.
Ik begrijp wel waarom een DVP 'verwacht dat je iedere week even langskomt voor een trio'

Mij vragen ze ook regelmatig voor trio met andere dame. Ze kennen elkaar dan, en willen elkaar helpen aan een inkomen.
Opzich begrijpelijk.... Sws vind ik oost Europese dames richting elkaar veel socialer dan Nederlandse...

Laatst bewerkt:
Mij vragen ze ook regelmatig voor trio met andere dame. Ze kennen elkaar dan, en willen elkaar helpen aan een inkomen.
Opzich begrijpelijk.... Sws vind ik oost Europese dames richting elkaar veel socialer dan Nederlandse...
Ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk...
De Nederlandse DVP's hebben de reflex 'Eigen inkomen beschermen'. De Oost-Europese natuurlijk ook, maar daar speelt toch ook 'samen in een ver vreemd land'...

ik heb rond de kerst tot half januari er denk ik voor een leuk 2e hands autootje aan geld verneukt ..
er kwam op 1 adres hier in de regio een organisatie te zitten die voor mooie jonge Latina's een portaal was naar de rest van Nederland (of Dld)..
het een na het andere mooie meisje dook op..
dat gebeurt misschien 1x in de 5 jaar..dus dan doe ik dat..en de dames om beurten..
het adres is inmiddels al weer opgedoekt ,en de dames zijn deels verkast door heel NL of misschien nog verder..
het aanbod is weer ingekakt..maar ik ben er mooi mee weg..
bovendien word het beter weer..en heb ik vanwege mijn werk buiten gewoon minder tijd..(werk gaat ALTIJD voor)
dus geef ik minder uit..en als het dadelijk een warme zomer is ga ik sowieso niet naar de dames..bij 25+graden werkt dat bij mij niet..
het geld van afgelopen tijd lig ik verder niet wakker van..
ik moet alleen uitkijken dat wanneer er een mooie slanke meid van 22 naakt op bed gaat liggen ik niet het gevoel krijg van 'nou deze ook maar dan,ben hier nou toch'..
want dat gevaar loert wel ..het spannende gaat eraf..het word gewoon..
?? Maar hoeveel € verneukt ,want 2e hands auto's heb je in alle prijzen

?? Maar hoeveel € verneukt ,want 2e hands auto's heb je in alle prijzen
mwah..
dat is ook persoonlijke voorkeur..
maar voor rond de 2000€ vind je nog wel iets leuks met een jaar APK hoor..
volgens mij heb ik er dat wel doorheen gejast ..
maar nogmaals ,daar zaten een paar snoepjes tussen ...
pakken ze niet meer af ..

mwah..
dat is ook persoonlijke voorkeur..
maar voor rond de 2000€ vind je nog wel iets leuks met een jaar APK hoor..
volgens mij heb ik er dat wel doorheen gejast ..
maar nogmaals ,daar zaten een paar snoepjes tussen ...
pakken ze niet meer af ..
Zo is dat 😀

Ik heb het dit jaar bijgehouden. In januari 1090 en in februari 1120. Dus dat mag wel een beetje minder 😀

Terug
Bovenaan Onderaan