Ja! Is heerlijk.Ik vind het alleszins geweldig vanaf het eerste like lopen de rillingen van plezier doorheen mijn lijf en krijg ik instant kippevel( gosse bumps). Zijn er nog die het zo ervaren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa! Is heerlijk.Ik vind het alleszins geweldig vanaf het eerste like lopen de rillingen van plezier doorheen mijn lijf en krijg ik instant kippevel( gosse bumps). Zijn er nog die het zo ervaren
Natuurlijk, het gaat om een uitwisseling van plezier en genot. Die ik het liefste zou beleven met (een) partner(s) zonder dat de een de ander hoeft te betalen. Maar zoals het nu gaat, ben ik heel blij met de betaalde uitwisseling met prettige DvP's, die vaak ook een mate van ervaring en expertise in kunnen brengen die een ander vaak niet heeft.Zij betaald jou ook hoor!
Als je eenmaal die blik hebt mogen zien in de ogen van een vrouw... die zich volledig aan je geeft... Onbetaalbaar!
En wat een boost voor je zelfvertrouwen! Om nog maar te zwijgen over die "bevestiging van je mannelijkheid". Onbetaalbaar!
Kunnen we altijd eens proberen maar ik denk niet dat we veel resultaat zullen behalenMaar... als het in de eerste instantie om haar genot en gevoel van tederheid, geborgenheid en waardering gaat, zou zij jou dan niet moeten betalen?
Ik zou wel open staan voor zo'n deal met een leuke DvP...
Moet je dan eerst de knieschijf demonteren?Sommige vrouwen worden ook helemaal wild als je de binnenkant van hun knieën likt!
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden. Die blik is echt eentje die je altijd bijblijftZij betaald jou ook hoor!
Als je eenmaal die blik hebt mogen zien in de ogen van een vrouw... die zich volledig aan je geeft... Onbetaalbaar!
En wat een boost voor je zelfvertrouwen! Om nog maar te zwijgen over die "bevestiging van je mannelijkheid". Onbetaalbaar!
Idd Luna kan er zeker ook wat van heerlijkOoooooooh! ☺
Dat ervaar ik dus. Het is m'n favoriete ding dat een dvp kan doen. Helaas zijn er maar weinigen die het uit zichzelf doen, en ook weinig die, als je het ze vraagt, echt goed doen, met inzet en overgave. Leila (UP) was daar super in. Door haar heb ik geleerd dat dit mijn ding is. Onze Luna kan er ook wat van, hmmm!
Er bestaat niets lekkerders, niets erotischer. Als je mij van nul naar 100 wilt krijgen binnen tien seconden, moet je dit doen.
Dat soort dingen doe je dus inderdaad niet zomaar pardoes! Eerst opbouwen, haar vrouwelijke rondingen strelen, mini-kusjes en je tong over haar lichaam.Ik zou het nooit uit mezelf doen bij een dame. Ik moet teveel denken aan zure columnistes die stukjes schrijven over "en dan denkt zo'n kerel dat hij een hele minnaar is omdat hij z'n tong in je oor steekt". Verder denk ik dat het voor de meeste DVP's te veel een ongewenste intimiteit is.
En wat kan het jou schelen wat anderen zeggen?Ik zou het nooit uit mezelf doen bij een dame. Ik moet teveel denken aan zure columnistes die stukjes schrijven over "en dan denkt zo'n kerel dat hij een hele minnaar is omdat hij z'n tong in je oor steekt". Verder denk ik dat het voor de meeste DVP's te veel een ongewenste intimiteit is.
@Luna Of aan je teentjes of er lekker tussen in.Of oksels
Ga ik volgende zaterdag wel eens doen als ze er niets op tegen heeft@Luna Of aan je teentjes of er lekker tussen in.
Alleen als de meid ook helemaal into you is he. Als ze bij het binnenkomen van je al direct vanbinnen hoopt dat het bezoekje snel over is mag je nog zoveel tongetjes in oren steken ed. Not gonna work (althans niet zonder faken) Ik heb het allebei al meegemaakt.Dat soort dingen doe je dus inderdaad niet zomaar pardoes! Eerst opbouwen, haar vrouwelijke rondingen strelen, mini-kusjes en je tong over haar lichaam.
Elkaar lekker opgeilen... en dan merk je vanzelf wel wanneer je kan beginnen experimenteren... Doen dus!
Success!
Klop wel. Ik ben zo een dominante figuur (in bed) daarbuiten zacht eitje.Wurgen en haar trekken. Klinkt grof maar enorm veel vrouwen die wel graag beetje "misbruikt" worden. Zullen maar zeggen manhandled.
Ja! In bed houden vrouwen van mannen die weten wat ze willen... en er vol voor gaan!Bij mij mag haar hele tong in mijn oor. Zuigen aan mijn lelletje en krabben mag ook. Dan grijp ik haar vast aan het haar en trekken. begint ze te bijten dan bijt ik terug en graai een bil vast en een vinger in haar kont. Of ik wurg haar. Klinkt grof maar enorm veel vrouwen die wel graag beetje "misbruikt" worden. Zullen maar zeggen manhandled.