V
Voormalig lid 545
Guest
Gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe site!!
En nu, dames bezoeken en reviews schrijven natuurlijk
En nu, dames bezoeken en reviews schrijven natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat heeft ook niet lang geduurd.
- Het is (nog) mogelijk om op een uur tijd het volledige forum te lezen, en elke ochtend bij het ontbijt of het avondmaal alle berichten en recensies van de dag te doorlopen.
???Dat heeft ook niet lang geduurd.
Maar als het een maatstaf is voor het succes van de site
Fijn om te lezen dat onze gegevens dan neem ik aan netjes gehashed en gestalt worden door een secuur algoritme.He Niek,
Daar hebben we allerlei maatregelen voor genomen. In principe zitten we niet in hetzelfde schuitje als waar hookers in terecht is gekomen na het datalek daar. We zorgen in elk geval ervoor dat de gebruikersgegevens volledig secure worden opgeslagen en zijn van plan om het lekker lang uit te houden. Stel dat er een moment komt dat de handdoek in de ring gaat, dan is het zeker een idee om de database op dat moment openbaar te publiceren.
Dat lijkt me ook. Geen wandelactiviteiten op apparatuur of netwerk van de zaak.Redlights en Hookers worden op het werk door de compacy firewall geblocked, maar girlsreview staat (nog) niet in het verboden lijstje.
...Misschien toch beter, veiliger om hier geen misbruik van te maken ?
Die bestaat alKan het onderwerp: Wat vergeet je nooit meer. Hier worden opgenomen. Daar stonden altijd van die mooie verhalen op die andere site die nu dicht gaat.
Was mijn lievelingsru
Ik denk dat het onderdeel van offline halen is, ik ben ook permanent verbannen en heb al een tijdje niks meer gepost op hookers.Ik ben er op de laatste dag nog in geslaagd om permanent gebannen te worden van H...
Ik ben er op de laatste dag nog in geslaagd om permanent gebannen te worden van H...
Waarom hebben die er eigenlijk de brui aan gegeven?Provla geeft er ook de brui aan,lees ik net.