Voormalig lid 11527
Vaste klant
- 110
- 12/05/22
- 8
Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?
Gewoon gaan en proberen?
Of toch maar iets anders zoeken?
Gewoon gaan en proberen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLigt bij mij volledig aan de mate van geilheidWat doen jullie als je twijfelt over een dvp?
Gewoon gaan en proberen?
Hear hear hahah.Ligt bij mij volledig aan de mate van geilheid
Als je twijfelt niet gaan je voorgevoel liegt namelijk niet. Twijfelen is een slechte voorteken en valt in de meeste gevallen slecht uit.Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?
Gewoon gaan en proberen?
dat is ongeveer 99% van de businessLigt bij mij volledig aan de mate van geilheid
Er zullen vast van die mannen zijn die bij privehuizen komen puur om die geile schaars geklede vrouwen te zien gratis en voor niets. Net als je ook van die mannen hebt die bij een raambuurt komen om alleen maar rond te kijken maar nergens naar binnen gaan.Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen, als je dat wilt moet je wandelen in een raambuurt. Daar kan je zoveel als je wilt voorbij een bepaalde dame lopen, die zal je dan ook wel kotsen, maar de straat is van iedereen.
Voor mij geldt dat ik redelijk ver (30 min) van het eerstvolgende privehuis af woon, dus zomaar langsgaan is er uberhaupt niet echt bij. In het verleden wel eens gedaan, maar laatste jaren bijna niet. Feit is wel dat als je dan een keer spontaan langs gaat en het is niets dat je het voorlopig wel even uit je hoofd laat. Beter is inderdaad om dan vooraf een afspraak te maken met een dame die goede reviews hier heeft. Dan nog heb je geen garantie op succes.Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen, als je dat wilt moet je wandelen in een raambuurt. Daar kan je zoveel als je wilt voorbij een bepaalde dame lopen, die zal je dan ook wel kotsen, maar de straat is van iedereen.
Geheel off-topic: wie is die heerlijke meid in je profielfoto?dat is ongeveer 99% van de business
Hangt ervan af waarover ik twijfel.Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?
Gewoon gaan en proberen?
Manmanman ….. wat een klinkklare onzin zeg.Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen
Je bent tot niets verplicht het is geen dwang ik zou ook weggaan als ik geen dame naar me smaak kan vinden, ik geef je dus groot gelijk.Manmanman ….. wat een klinkklare onzin zeg.
Als de lineup je niet bevalt zou je dus verplicht met een dame naar de kamer moeten ofzo?
Kun je beter je lul in een gloriehole steken.
Heb t vaak zat meegemaakt dat er niks van mijn gading tussen zat. Ik bedank dan vriendelijk en zeg dan dat ik wel even verder kijk. Keuze zat … hier in de buurt dus. Ga echt geen geld uitgeven aan iets wat me niet bevalt.
Denk ook niet dat dat bij Privehuis wordt verwacht
Echt hè.Je bent tot niets verplicht het is geen dwang ik zou ook weggaan als ik geen dame naar me smaak kan vinden, ik geef je dus groot gelijk.
Ja, mensen kunnen soms anders lijken dan ze zijn. En als ze niet helemaal je type is, kan nog altijd wel een uurtje knalseks hebben.Maar ik heb ook hele leuke ervaringen gehad met dames waar ik over twijfelde of het wel mijn type was.