Zelf vind ik het niet fijn maar ik weet dat ze bestaan en vind het anderzijds ook wel goed dat ze bestaan. Dat de reviews beschrijven hoe de date verloopt kan ik wel begrijpen maar ik heb al gehad dat er dan handelingen vermeld geweest zijn die ik volgens een advertentie niet doe omdat dat tussen de man en mijzelf ging (soms doe ik graag eens uitzonderingen). En dan plots krijg je daar dan extra aanvragen voor, wat niet fijn is. Hetzelfde met persoonlijke informatie. In het verleden met de vorige reviewsite ook voorgehad. Alsook is een review een momentopname en dus vaak subjectief en niet volledig accuraat. Soms kan je net slecht nieuws, en vermoeidheidsklopje, minder aantrekkingskracht, energie of weetikveelwat hebben wat voor beter/matige kwaliteit zorgt. Sommige mannen maken mij knettergeil en met andere kan ik nauwelijks een gesprek voeren. Sommige mannen zijn voor ruige seks en vinden teveel babbelen niet leuk en andere mannen krijgen hem niet recht zonder eens lief in de ogen te kijken.
Als dit gaat om positieve reviews is dit allemaal nog oke, ookal is het niet helemaal uw ding. Maar een negatieve review - die subjectief ervaren is - weegt zoveel meer door. En ook het feit dat de meeste dames er niet op (kunnen) reageren zorgt vaak voor een onvolledig verhaal. Ik kan u zeggen dat ik al vaak gedacht heb 'wat een klootzak/viezerik ben jij. En dan ga je geen kwaliteit (kunnen) leveren maar de review komt er wel.
Das een van de redenen dat ik hier ook actief ben om dit forum. Ik weet dan wat er gezegd wordt en kan mij verdedigen of voorbereiden dat er bepaalde vragen zullen komen. Of een tegenargumentatie geven. (Maar ook voor de lol natuurlijk)