- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
En je hebt zo'n aardig gezicht ?Ik begrijp de logica van de profielfoto, maar op mijn anonieme wandeltelefoon ga ik dat echt niet doen.
Als de queen bees me om die reden negeren, jammer dan. Next!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn je hebt zo'n aardig gezicht ?Ik begrijp de logica van de profielfoto, maar op mijn anonieme wandeltelefoon ga ik dat echt niet doen.
Als de queen bees me om die reden negeren, jammer dan. Next!
Niet zomaar iedereen krijgt dat te zienEn je hebt zo'n aardig gezicht ?
Plaats dan een ander lichaamsdeel op je profielfoto, misschien helpt datNiet zomaar iedereen krijgt dat te zien
Als je dat doet, is kans op reactie helemaal 0.Plaats dan een ander lichaamsdeel op je profielfoto, misschien helpt dat
Was de smiley je ontgaan? Maar bedankt dat je het even uitlegt.Als je dat doet, is kans op reactie helemaal 0.
Sekswerkers hebben geen interesse in dickpics.
Hahaha ik denk dat als je 'neuken?' Stuurt de kans klein is hahaha.Van diverse dames gehoord dat zij zeer selectief zijn met op welke app zij reageren. Profielfoto en vooral hoe de app is geschreven. Te kort is niet goed, te lang ook niet.
En je kan erop wachten zodra er een lekker ding is met goede recenties dat je kansen zeer snel dalen ?.
Ok, goed te weten. Moet ik na 2 weken nog wachten of denk je dat ze dan nog reageert ?Soms duurt het wat langer. Dames zitten niet 24/7 met de telefoon in hun hand. Kunnen aan het werk zijn of gewoon leven. Ik wacht rustig af tenzij ik haast heb voor een wip. Dan bel of app ik er gewoon meer. Vaak komt er later wel een reactie.
2 weken. Wel gelezen of online geweest?Ok, goed te weten. Moet ik na 2 weken nog wachten of denk je dat ze dan nog reageert ?
Je zou bijna een dickpic sturen en zeggen dit mis je nu doei. Maar dat gaat niet helpen haha. Gaan ze nog over je klagen ookOk, goed te weten. Moet ik na 2 weken nog wachten of denk je dat ze dan nog reageert ?
Prima tip! Straks eens proberenJe zou bijna een dickpic sturen en zeggen dit mis je nu doei. Maar dat gaat niet helpen haha. Gaan ze nog over je klagen ook
Deel jouw ervaring met mijn sarcastische tip aubPrima tip! Straks eens proberen
En aan de andere kant daar adverteren de dames mee?Hahaha ik denk dat als je 'neuken?' Stuurt de kans klein is hahaha.
Hier is er zo eentje:Ik vind het wel opvallend dat veel dames in de privé ontvangst vandaag de dag een behoorlijk uurtarief EN een foto willen en dan nog willen video bellen. Dat ze niet overal op kunnen reageren snap ik wel maar dat jij als wandelaar geen foto of video wilt delen stuit maar zelden op begrip aan de andere kant van de lijn.
Mede daardoor merk ik dat ik vandaag de dag dan maar een massagesalon of privé huis op zoek. Voor hetzelfde of minder geld een leuke date zonder risico dat je wordt geblokkeerd of dat je foto opduikt op plekken waar je het niet wil.
Er zijn wat dames die ergens in hun advertentie vermelden dat ze niet middenin de nacht werken.Laatst weer zo'n wonder in communicatie ... Antwoordt anderhalve dag later, midden in de nacht. Ja dan slaap ik troela.
Okee, volgende ochtend maar weer geantwoord want ik was toch wel nieuwsgierig. Rekening houdend met dat ze waarschijnlijk haar kater nog lag uit te slapen uiteindelijk toch maar besloten dat ze waarschijnlijk niet meer ging antwoorden en dat het tijd werd uit te zien naar plan B.
Plan B bleek geheel geen straf dus een goede beslissing. Kom ik thuis: jawel hoor, daar was plan A weer. Te laat madam, doei, ik ben er niet om de gaatjes in je planning op te vullen.
Als je met plakplaatjes de tatoeages bedoelt vind ik het wel meevallen.Hier is er zo eentje:
Reist wat rond in Zuid-Holland. Op zich een mooi gezicht, maar haar uurtarief en de plakplaatjes maken sowieso al dat ik afhaak en een foto sturen zie ik niet zitten.
Inderdaad Bassie, deze heeft een behoorlijk slechte reputatie.Als je met plakplaatjes de tatoeages bedoelt vind ik het wel meevallen.
Maar deze Anna is een van de dames die blij zijn dat Hookers er niet meer is, daar stonden volgens mij alleen maar negatieve ervaringen op, ik ben zelf ooit ook niet verder gekomen als een stuk of wat berichtjes in de app , en geblokt om de een of andere reden, gift nix er is een heel land vol.
Nee maar ik zoek wel een andere WC om te gaan poepen. Ik ga niet voor die deur staan wachten tot hij een keer open gaat.Ik zoek er niks achter als ze niet reageren. Ze zal wel druk zijn. Je zegt toch ook niet als de wc bezet is: "Daar ga ik nooit meer poepen"?
Dat laatste zou ik inderdaad denken.Wat ik me dus serieus afvraag, staat m'n nummer dan op 1 of andere zwarte lijst? Of is het gewoon gemakzucht dat zo'n dame nieuwe klanten negeert en uiteindelijk blokt?