Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt en ging denken dat het aan mij lag. Terwijl ik toch heel normale, nette appjes had gestuurd. Ook wel eens geprobeerd te bellen, als dat in de ad aangegeven stond, maar dan zonder gehoor te vinden. Nu zie ik hier gelukkig dat het niet aan mij ligt.
Daarom geef ik ook de voorkeur aan privéhuizen of desnoods de ramen: bij priveontvangst is het altijd zo'n ongelooflijk gedoe om in contact te komen met een dame, en àls je dan in contact komt, om een afspraak te maken. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat een dame op het laatste moment bleef afzeggen of verzetten.
Dan denk ik: 'jezus, als je geen klanten wilt, gooi dan die advertentie dicht! Ik kom jóu geld brengen, niet andersom.' Als ik eindeloos berichtjes wil sturen zonder respons terug te krijgen en wat nooit leidt tot seks, ga ik wel op Tinder. ?
Het lijkt zo simpel: er staat een advertentie en een nummer, dus dan bel je dat nummer of je appt, en dan maak je een afspraak, klaar. Maar nee, blijkbaar niet. Ik zie hier in comments spreken van 'loterij' en 'gelukkigen' en 'een jaar proberen in contact te komen', en denk dan: waar zijn we in godsnaam mee bezig? Zijn we hierom nou niet júist überhaupt gaan wandelen? Om aan dat soort zaken te ontkomen? Moeten we ons dan zelfs voor 'een hoer' in allerlei bochten wringen en ons bewijzen?
Als ze m'n klandizie niet willen ga ik wel naar een privéhuis hoor.