Doet dat geen pijn?Na de sex dip ik mijn eikel in appelazijn, lijkt tot nu toe goed te werken, dat komt door het zure pH gehalte nergens last van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoet dat geen pijn?Na de sex dip ik mijn eikel in appelazijn, lijkt tot nu toe goed te werken, dat komt door het zure pH gehalte nergens last van
Dat zal toch wel loslopen, een paar velletjes zijn dat toch maarHeel de eikel is gaan vervellen en ik was er zo vanaf.
Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.Inderdaad. Zelfs een placebo werkt beter dan niks. Maar een geneesmiddel dat niet beter werkt dan een placebo krijgt geen goedkeuring want is in wezen bedrog en heeft geen inherente werking. Alleen als je er een stickertje "homeopathie" op kleeft kan je het wel in de apotheek verkopen. En, vreemd genoeg, ik zie op het rek met homeopathische middeltjes geen poster met "Al deze producten werken aantoonbaar niet beter dan een placebo, dus u kan even goed een glas water drinken en een klontje suiker eten".
Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.
In Duitsland moet je blijkbaar voor Sommige aandoening eerst op zoek naar alternatieve behandelingen. Dit is gehoord van een duitse homeopaat (die ook een klassieke opleiding gehad moeten hebben), maar check het best zelf eens.
Maar die discussie is niet voor hier. Nu, voor een SOA zou ik wel naar een klassieke dokter lopen.
Je zegt het zelf al, homeopathie is dus onzin. Althans als je nu een probleem hebt en er vanaf wilt.Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.