Was ik maar nooit begonnen met wandelen.....?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch heerlijk als je 2 a 3 x per week met verschillende bloedmooie geile vrouwen van bil kan gaan zonder verplichtingen of je te moeten verantwoorden; mits je het uiteraard kan veroorloven. Heerlijk die vrijheid; heb totaal geen behoefte meer om in een serieuze relatie te belanden. Been there done that. Blijf genieten zolang het kan; je leeft maar 1 keer. Voor je het weet is het voorbij.
 
Ik denk vaak hetzelfde 'was ik maar nooit begonnen'.. Vooral financieel dan.. Als ik denk hoeveel geld al naar de dames gegaan is in 10 jaar :(
Daar heb ik laatst een tijdje over gemijmerd en mezelf toen de volgende vraag gesteld: wat had ik anders met dat geld gedaan? Uiteraard moet je geld voor je vaste lasten hebben, en als je slim bent zet je maandelijks een bedragje opzij om een buffer te hebben voor onverwachte uitgaven. Maar, als je daarnaast nog genoeg geld hebt om je hobbies te kunnen betalen, je vrienden en familie genoeg ziet, genoeg boeken te lezen hebt, genoeg geld hebt om gezonder voeding te kunnen betalen etc. etc., dan is het toch alleen maar goed dat je je geld hebt besteed aan iets waar je (als het goed is) intens van geniet. Want dan opnieuw de vraag: wat had je er anders mee gedaan? Het op je spaarrekening gezet? Dan had je heel veel geld ergens staan waar je niks nuttigs mee hebt gedaan en wat naast je financiële buffer geen meerwaarde heeft. Ik denk dat het geld dan aan een lekkere extra hobbies besteden een goede keuze is.
 
Mijn beste vriend is op jonge leeftijd overleden, en dat heeft me diep doen beseffen dat je elk moment uit het leven kunt raken en je geld niet kunt meenemen. Seks met een DVP verschilt niet veel van seks met elke andere vrouw; het gaat mij meer om de verschillende personen met elk hun eigen unieke eigenschappen. Ik geniet enorm van de diverse ervaringen die ik met leuke dames heb. De seks is een onderdeel, maar niet het belangrijkste. Wat voor mij telt, is het plezier en de energie die ik eruit haal. Het maakt me gelukkig. Waarom zou ik mezelf beperken in het genieten van het leven, dat elk moment kan ophouden?
 
Mijn beste vriend is op jonge leeftijd overleden, en dat heeft me diep doen beseffen dat je elk moment uit het leven kunt raken en je geld niet kunt meenemen. Seks met een DVP verschilt niet veel van seks met elke andere vrouw; het gaat mij meer om de verschillende personen met elk hun eigen unieke eigenschappen. Ik geniet enorm van de diverse ervaringen die ik met leuke dames heb. De seks is een onderdeel, maar niet het belangrijkste. Wat voor mij telt, is het plezier en de energie die ik eruit haal. Het maakt me gelukkig. Waarom zou ik mezelf beperken in het genieten van het leven, dat elk moment kan ophouden?
Je slaat de spijker op de kop. Alleen één ding: volgens mij is seks met iedere vrouw toch uniek. Het is nooit hetzelfde. Ik vind ieder kutje ook anders aanvoelen.
 
Naar ik vermoed is het vrij zeldzaam dat de partners qua frequentie van seks hebben op dezelfde golflengte zitten.
Je moet het maar net treffen dat je even vaak en op hetzelfde moment zin hebt.

DVP's bewijzen dat vrouwen ook zin in seks kunnen maken. Waar dat in een gewone burgerlijke relatie meestal een groot probleem is.
Ik denk vaak hetzelfde 'was ik maar nooit begonnen'.. Vooral financieel dan.. Als ik denk hoeveel geld al naar de dames gegaan is in 10 jaar :(
Mijn voornemen om te stoppen lukt nooit

In gemeenschap van goederen trouwen en dan scheiden is veel en veel duurder. Lees maar online wat dat sommige mannen heeft gekost. En een bepaald type man leert het nooit en die zijn zelfs 2 of 3 keer gescheiden...

Om nog maar te zwijgen van elle stress, frustraties, problemen, vervelende verplichtingen en teleurstellingen die gewone relaties met zich mee brengen.

DVP's hebben veel meer voordelen dan een vaste vriendin.
 
Ik vind het mooi om verschillende vrouwen te ervaren. Iedere vrouw is toch anders. En ik denk wel eens dat ik ze als man nooit helemaal zal begrijpen. Dit heb ik ook wel vaker van andere mannen gehoord.

Maar vrouwen blijven toch mooie en intrigerende wezens. Ik kan al uren naar ze kijken. Laat staan sex hebben.
 
Nu naar de kern van mijn boodschap. Ik heb over de afgelopen jaren vrij veel DVP´s bezocht en ik betrap mij er zelf op dat ik te verwend geworden ben. In veel gevallen ben ik namelijk na 1 of 2 keer met dezelfde dame al op haar uitgekeken. Dit klinkt waarschijnlijk heel arrogant, alleen ligt het probleem niet bij de dame zelf (want die kan nog zo knap en lief zijn), ik wil toch weer wat nieuws. Ik hou van de spanning bij een eerste bezoek, hoe zou ze zijn, hoe ziet haar lichaam eruit, enzovoort.

Nu denk je waarschijnlijk, wat maakt dit uit? Dan bezoek je toch steeds een nieuwe DVP? Nou de situatie brengt met zich mee dat het op relationeel vlak problemen begint te geven. Los van het bezoeken van DVP's heb ik in de 3 jaar dat ik vrijgezel ben ook tot 2 keer toe vrij serieus en voor langere periode gedatet. Het vervelende is alleen dat ik nu dus ook op die meiden vrij snel (op de seks) ben uitgekeken, zeker nu dat ik ervaren heb dat een nieuwe dame zo makkelijk bereikbaar kan zijn in de zin van een DVP. In mijn vorige relatie van 7 jaar was de seks tegen het einde ook niet meer helemaal fantastisch maar had ik in ieder geval nooit de behoefte gehad om het elders te zoeken.

Zoals je wellicht kunt raden heb ik hierdoor mijn 2 vorige (prille) relaties beëindigd. Nu begint bij mij de angst te ontstaan dat ik door het wandelen niet meer een monogame en stabiele relatie kan aangaan met een meid waarmee ik mijn toekomst wil opbouwen.

Nu schrijf ik dit lange verhaal vooral omdat ik benieuwd ben of dit voor anderen herkenbaar is? Merken jullie ook dat je inmiddels snel bent uitgekeken op een vrouw/DVP? En hoe zijn jullie hiermee omgegaan in jullie relatie? Overigens kan ik mijzelf ook niet in de spiegel aankijken om vreemd te gaan met een DVP ten tijde van een relatie, dus dit is ook niet echt een optie.

Benieuwd naar jullie reacties!

Mand. :)

Beste Steven,

Ik heb dezelfde ervaring. Ik ben begonnen DVPs te bezoeken vanaf 28 jaar oud. Het is nu al meerdere jaren later en ik begin ook enorm snel verveeld te worden bij meeste DVPs. Bij mij is het ook vaak na 1-2 keer genoeg geweest. Zelfs bij mijn vaste dames begin ik het een beetje saai te vinden.

Ik ben al een maandje of twee aan het denken dat mijn tijd met deze hobby bijna gedaan is. Ik heb het gevoel dat ik in maximum een jaar of twee compleet zal stoppen. Niet de eerste keer dat ik met een hobby ben gestopt. Ik zit nu eenmaal in een periode van mijn leven waar het voelt dat ik bijna alles heb ervaren bij DVPs dat ik moet ervaren.

Er is zeker een gevoel bij mij van: "dit begint saai te worden". Dames die ik vroeger enorm geil vond, waan ik geen tweede blik meer. Sommige andere dames zie ik nu plots in een andere licht.

Ik heb bovenaan een paar andere zinnen van je in het zwaar gezet. Mijn antwoord:

Kijk, er zijn nu eenmaal verschillende soorten vrouwen en mannen. Voor mij zijn er in dit context drie soorten vrouwen:

a) vrouwen die seks aanbieden
b) vrouwen die vriendschap aanbieden
c) vrouwen die wijsheid aanbieden

Bij mannen kan je een gelijkaardig systeem gebruiken:

a) mannen die geld aanbieden
b) mannen die intelligentie aanbieden
c) mannen die compassie aanbieden

Zo zie ik dingen, alhoewel ik begrijp dat niet iedereen akkoord zal zijn. Dit is dan ook een heel simpel model. Er is een verbintenis hier in mijn model: seks-geld, vriendschap-intelligentie, wijsheid-compassie. Als je er een bepaalde ding wilt, moet je het verbonden ding aanbieden.

En natuurlijk zijn er vrouwen die vriendschap én seks aanbieden, of vriendschap, seks én wijsheid. Maar in elk groep is er toch 1 ding die overheersend is. Je zal niet makkelijk iemand vinden die top seks én top vriendschap én top wijsheid kan aanbieden. Dat is dan ook een perfect mens, en niemand is perfect.

Hoe dan ook, het is compleet normaal dat je snel uitgekeken ben op de seks bij vrouwen die alleen maar seks aanbieden. Dat is dan ook natuurlijk, want tja, ze bieden dan ook niets anders dan seks. Dit zal inderdaad wel het geval zijn voor meeste DVPs - we bieden ze dan ook effectief alleen maar geld. Meer dan seks moeten we ook niet verwachten.

Bij sommige DVPs kan je ook vriendschap vinden, maar weeral zoals we allemaal hier al weten, dat moet men niet verwachten. Daar zijn ze er niet echt voor, alhoewel het altijd aangenaam is als er wel wat vriendschap groeit.

Als je inderdaad meer wilt dan seks, zal je waarschijnlijk ook ergens anders moeten zoeken.

Mijn ervaring in leven is dat iedereen een bepaalde lens/perspectief heeft. Door die lens kan je sommige mensen zien en zijn andere mensen dan weer onzichtbaar.

Ik merk dit in mijn eigen leven bijvoorbeeld met DVPs. Ik woon in Antwerpen, en daar ga ik vaak wandelen in het Schipperskwartier, de rosse buurt van Antwerpen. In de voorbije maanden ben ik binnengestapt bij DVPs die er blijkbaar jaren werken, maar die ik niet eerder had opgemerkt. Mijn ogen konden niet zien totdat ik er klaar voor was.

Het is mogelijk dat je momenteel een lens hebt waardoor je alleen vrouwen ontmoet die alleen seks aanbieden, of die nou DVPs zijn, of vrouwen die je leert kennen in je privéleven.

Dus je moet effectief je lens veranderen, zodat je nu plots ook vrouwen kunt zien die meer dan seks aanbieden. Ik ben daar zelf mee bezig, en jawel hoor, plots zie ik vrouwen in mijn privéleven die al jaren voor mij onzichtbaar zijn.

Eerlijk gezegd, je gaat dit hobby echt beu moeten worden om uw perspectief te kunnen veranderen en een nieuwe soort mensen zien verschijnen in uw leven. En die perspectief is een beetje alomtegenwoordig, dus je zal niet alleen je perspectief op vrouwen moeten veranderen, maar je perspectief op alles in het leven. Alleen zo kan je mensen ontdekken die vroegen onzichtbaar waren.

Dit is dan weer gewoon mijn perspectief.
 
Laatst bewerkt:
De crux schuilt 'm in de motivatie. Waar een DvP geld met haar lichaam moet verdienen, is het voor de vrouw in een relatie in hoofdzaak een kinderwens of het genot.


Veel mannen realiseren zich te laat, of niet, dat de meeste vrouwen eigenlijk geen relatie zoeken. Wat ze willen is een soort sociaal werker.
Vrouwen willen een man om hun leven makkelijker te maken. Om hun problemen aan te geven.
Vaak hebben mannen dat niet in de gaten omdat ze verblind zijn door hun hormonen.
Tegen de tijd dat ze het door hebben is het vaak te laat.

Vrouwen zoeken een man als

hulp in de huishouding / klusjesman
chauffeur
entertainer ("maak me aan het lachen", "vrolijk me op")
financier
logistiek medewerker
organisator
begeleider naar familie en ouderavonden
gezelschap voor etentjes bij haar vriendinnen en familie
dagbesteding
iemand om uit te huilen en om hun problemen mee te bespreken
en inderdaad kinderen.
Waarna de man in de rangorde weer een paar plekken naar achteren opschuift.

Seks kunnen ze overal krijgen, daar hebben vrouwen geen vaste relatie voor nodig.

Als je wat mazzel en ervaring hebt met selecteren heb je met een DVP de leuke dingen. In een vaste relatie vooral de vervelende zaken.
 
Dat zijn wellicht de rationele redenen voor een vrouw om een man te kiezen en dan kun je je verbazen over bijvoorbeeld deze uitleg voor haar partnerkeuze: "hij kan zo lekker dansen." of de vrouw die denkt de foute man wel even te kunnen corrigeren...
 
ik snap de topic starter volledig, ook ergens rond zijn leeftijd begonnen met wandelen nadat de sex in mijn langdurige relatie op een dieptepunt stond.

En al vrij snel verslaafd geraakt, tot op de dag van vandaag (vele jaren later) wandel ik nog zeer frequent en nog iedere keer vind ik het bijzonder dat voor een zeer beperkt bedrag de mooiste dames zich voor me uitkleden en bovenop me kruipen wanneer ik daar zin in heb.

Het heeft me ook wel een andere kijk op vrouwen gegeven na wat langdurige relaties, ben nu al een tijdje alleenstaand en dat ik combinatie met het regelmatig bezoeken van DVP bevalt me uitstekend. Vooralsnog zou ik niet weten waarom ik veel moeite zou moeten doen om een nieuwe vriendin te vinden waar ik waarschijnlijk weer het oude patroon van verdwijnende sex na verloop van tijd ga meemaken, nog los van ander vrouwelijk drama.
 
Ik sluit me zeker aan bij bepaalde punten van Genghis, Gemütlich en Muis. De goede vrouwen lopen zeker niet dik gezaaid, en beter geen relatie dan een slechte relatie. Jouw belangrijkste vraag lijkt me of je überhaupt nog een monogame en stabiele relatie kunt hebben. Betreft het monogame is de vraag: Wil je effectief geen seks meer hebben met andere vrouwen tijdens een relatie? In dat geval raad ik je aan om zsm te kappen met DVP.

Betreft het hebben van een stabiele relatie, ja dat is zeker mogelijk. Het merendeel van de mannen die een dvp bezoeken hebben ook een relatie en hebben daar uiteenlopende redenen voor (thuis niet aan de trekken komen, de kick van een andere vrouw,...). De vraag is, heb je geen morele/ethische bezwaren of gewetensproblemen met 'vreemdgaan'. Het belangrijkste is dat je dvp-bezoeken geen negatieve invloed hebben op je relatie. Ikzelf zie het meer als een 'aanvulling' op mijn relatie, in de zin dat je bij een dvp dingen kan doen die thuis misschien niet kunnen, een keertje van een andere dame kunnen proeven etc. Het is dan wel betalend, een affaire kost ook geld. Het voordeel is ook dat je geen zorgen hebt over een maitresse die je vuile was buiten hangt of je vrouw contacteert. Verder dien je ook niet te communiceren met dvp via gsm etc. Het klinkt misschien wat raar, maar ik zeg altijd: Ik betaal niet om binnen te gaan, maar om buiten te gaan. Gewoon goeie seks, no strings attached.

Verder maak ik het onderscheid tussen seksualiteit en intimiteit. Bij een dvp ga je voor de seks, er kan een gezellig babbeltje bijzijn maar ze zal nooit je partner zijn, noch die noden opvullen. Verder is je partner ook geen dvp, bepaalde verwachtingen kan ze dus misschien niet inlossen.
Goede seks is niet per se een zekerheid tot een succesvolle relatie, slechte seks is meestal wel een dealbreker vroeger of later. Het is dus belangrijk dat de seks goed is, maar sommige zaken zijn nog belangrijker. Gemeenschappelijke interesses, de mogelijkheid om te praten op een deftig niveau, elkaar aanvullen en ondersteunen.
 
Nu naar de kern van mijn boodschap. Ik heb over de afgelopen jaren vrij veel DVP´s bezocht en ik betrap mij er zelf op dat ik te verwend geworden ben. In veel gevallen ben ik namelijk na 1 of 2 keer met dezelfde dame al op haar uitgekeken. Dit klinkt waarschijnlijk heel arrogant, alleen ligt het probleem niet bij de dame zelf (want die kan nog zo knap en lief zijn), ik wil toch weer wat nieuws. Ik hou van de spanning bij een eerste bezoek, hoe zou ze zijn, hoe ziet haar lichaam eruit, enzovoort.


Zoals je wellicht kunt raden heb ik hierdoor mijn 2 vorige (prille) relaties beëindigd. Nu begint bij mij de angst te ontstaan dat ik door het wandelen niet meer een monogame en stabiele relatie kan aangaan met een meid waarmee ik mijn toekomst wil opbouwen.

Als je snel op een DVP bent uitgekeken dan klikte het blijkbaar niet goed genoeg. Je hebt altijd bepaalde verwachtingen, als die worden overtroffen en je hebt een "wow!" ervaring zul je misschien sneller teruggaan.

Vaak moet je ook eerst veel DVPs bezocht hebben voor je weet wat er allemaal te koop is. Dan pas kun je vergelijken en herken je kwaliteit en een goede ervaring / service beter.
(Al is er niks mis met gewoon zoveel mogelijk verschillende DVPs bezoeken. Sommigen houden gewoon van die afwisseling. Andere mensen willen juist steeds hetzelfde).

Hetzelfde als in het gewone leven. Mannen met weinig bedpartners die snel aan een vrouw blijven plakken (dus trouwen en samenwonen) weten eigenlijk niet hoe & wat. Ze hebben een gebrek aan ervaring.

Daarnaast: waarom zou een vaste stabiele relatie het ultieme zijn? De enige weg naar geluk en voldoening? Daar zit veel sociale conditionering achter. Voor een flink percentage mannen is het niet de beste of meest ideale manier van leven.
 
Tja, wellicht een wat bijzondere titel voor een forum voor wandelaars, maar wel eentje met een serieuze ondertoon ;)

Even wat achtergrond. Ik ben een 30 jarige jongeman die nu sinds een jaar of 3 vrijgezel is, daarvoor vanaf mijn 20e zo´n 7 jaar in een vaste relatie gezeten. Al vrij snel na de relatie ben ik flink de markt op gegaan en ben ik na een maand of 6 ook de wereld van DVP´s gaan ontdekken. Wat een wereld ging er voor mij open zeg! Vrouwen van alle ´soorten´ zo voor het oprapen. En wat ik misschien nog wel het fijnste vind, je hebt niet de rompslomp van de datingsapps waarbij je moet matchen, chatten, afspreken, etc. Ik heb een goede baan en het is mij dus ook best wat waard om mijzelf die rompslomp te besparen.

Nu naar de kern van mijn boodschap. Ik heb over de afgelopen jaren vrij veel DVP´s bezocht en ik betrap mij er zelf op dat ik te verwend geworden ben. In veel gevallen ben ik namelijk na 1 of 2 keer met dezelfde dame al op haar uitgekeken. Dit klinkt waarschijnlijk heel arrogant, alleen ligt het probleem niet bij de dame zelf (want die kan nog zo knap en lief zijn), ik wil toch weer wat nieuws. Ik hou van de spanning bij een eerste bezoek, hoe zou ze zijn, hoe ziet haar lichaam eruit, enzovoort.

Nu denk je waarschijnlijk, wat maakt dit uit? Dan bezoek je toch steeds een nieuwe DVP? Nou de situatie brengt met zich mee dat het op relationeel vlak problemen begint te geven. Los van het bezoeken van DVP's heb ik in de 3 jaar dat ik vrijgezel ben ook tot 2 keer toe vrij serieus en voor langere periode gedatet. Het vervelende is alleen dat ik nu dus ook op die meiden vrij snel (op de seks) ben uitgekeken, zeker nu dat ik ervaren heb dat een nieuwe dame zo makkelijk bereikbaar kan zijn in de zin van een DVP. In mijn vorige relatie van 7 jaar was de seks tegen het einde ook niet meer helemaal fantastisch maar had ik in ieder geval nooit de behoefte gehad om het elders te zoeken.

Zoals je wellicht kunt raden heb ik hierdoor mijn 2 vorige (prille) relaties beëindigd. Nu begint bij mij de angst te ontstaan dat ik door het wandelen niet meer een monogame en stabiele relatie kan aangaan met een meid waarmee ik mijn toekomst wil opbouwen.

Nu schrijf ik dit lange verhaal vooral omdat ik benieuwd ben of dit voor anderen herkenbaar is? Merken jullie ook dat je inmiddels snel bent uitgekeken op een vrouw/DVP? En hoe zijn jullie hiermee omgegaan in jullie relatie? Overigens kan ik mijzelf ook niet in de spiegel aankijken om vreemd te gaan met een DVP ten tijde van een relatie, dus dit is ook niet echt een optie.

Benieuwd naar jullie reacties!

Mand. :)
Het feit dat je dit ervaard zegd al genoeg bij het ouder worden zal karakter meer de voorgrond nemen.. ik heb lange tijd een platonische relatie gehad met iemand met een vriend die haar geen aandacht meer gaf .. de seks vond ik dan bij de dames.. het leek een goed evenwicht tot er liefde ontstond zelfs zonder seks te hebben wel hevig flirten en uutdagen.. ik ben een lange tijd zelfs het wandelen zelf moe geraakt.. de rush valt weg , slechte ervaringen en algemene beuheid.. een reset.
 
Zo snel uitgekeken en dan weer de volgende bloedmooie dame, kan ze niet in dat tempo vinden helaas, vind het aanbod namelijk dramatisch op de goede dames na. 9 van de 10 niet slank maar mollig en 99 van de 100 minstens 10 jaar ouder en de foto's (vooral van die buikjes) toch om te lachen van die verfrommelde foto' van buikjes of een kussen ervoor of een 50 jarige die zich voordoet als en 28 jarige met een voor de navel 😩 dus punt je bent een keer rond en klaar met dit gewandeld en gezoek naar een speld in een hooiberg. Succes en geniet zolang het kan 💪
 
Zo snel uitgekeken en dan weer de volgende bloedmooie dame, kan ze niet in dat tempo vinden helaas, vind het aanbod namelijk dramatisch op de goede dames na. 9 van de 10 niet slank maar mollig en 99 van de 100 minstens 10 jaar ouder en de foto's (vooral van die buikjes) toch om te lachen van die verfrommelde foto' van buikjes of een kussen ervoor of een 50 jarige die zich voordoet als en 28 jarige met een voor de navel 😩 dus punt je bent een keer rond en klaar met dit gewandeld en gezoek naar een speld in een hooiberg. Succes en geniet zolang het kan 💪
als ik het zo lees ga je naar dames die privé ontvangen, tja die doen zich op de foto's vaak veel mooier voor dan ze zijn, uiteraard is dit hun marketing strategie om mannen te lokken, beetje jammer en daarom bezoek ik ze ook niet meer.

Het barst echt wel van de mooie slanke en leuke jonge dames, loop maar eens overdag of s'avonds een rondje in het Schipperskwartier, of op een Vrijdagavond door Eros26 in Duisburg. Dames achter de ramen kunnen zich niet verschuilen achter foto's van 10 jaar geleden ;-)
Ook in de beter lopende privéhuizen tref je er genoeg aan.
 
als ik het zo lees ga je naar dames die privé ontvangen, tja die doen zich op de foto's vaak veel mooier voor dan ze zijn, uiteraard is dit hun marketing strategie om mannen te lokken, beetje jammer en daarom bezoek ik ze ook niet meer.

Het barst echt wel van de mooie slanke en leuke jonge dames, loop maar eens overdag of s'avonds een rondje in het Schipperskwartier, of op een Vrijdagavond door Eros26 in Duisburg. Dames achter de ramen kunnen zich niet verschuilen achter foto's van 10 jaar geleden ;-)
Ook in de beter lopende privéhuizen tref je er genoeg aan.
Ben het deels met je eens maar pas in Utrecht meerder dames getroffen maar wat afstandelijk kil en saai. Maar zal beter opletten
 
Terug
Bovenaan Onderaan