Wanneer zou je stoppen met P6?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het ging erom dat hij nu stellig beweert: 'Als ik op pensioen ben stop ik ermee'!
Dus... zeg ik 'wacht tot hij 60 is'. Even kijken of hij dan nog steeds van dezelfde mening is!

Alles wat ik ooit wenste bijna uitgekomen geen geld zorgen, mooi huis auto vakanties, en een hele leuke en mooie vrouw met brains maar geen sexdrive. Denkt wel mee en doet dan een outfit aan waar ik op geil en helpt me dan handmatig naar een hoogte punt en haar eigen elektrisch naar een hoogtepunt. En dan kan het weer een week of 6 duren voor dat weereens gebeurt.
Sommige zullen zeggen joepie.
Naar eindeloos vragen voor wat meer sex ben ik er na jaren mee gestopt met zeuren. Ook met haar goede gesprekken gehad het is wat het is.
Dus zo af en toe aan de wandel.
Kan een party zijn, of prive ontvangst, ramen, of massage.
Soms lange periode geen drang maar als het er is dan moet het ook gebeuren.
Ik heb er geen schuldgevoel over.
Ik heb het gewoon nodig en geen zin om een redelijk sexloos leven te lijden.
Zij geen oeverloos gezeur meer en ik van de druk af.
Stoppen met wandelen?
Ja denk het wel als de sex frequentie hoger en van haar kant geiler was.
Wandelen geeft wel een kik, het is voor mij niet eenzaam ronddolen, maar een plezierig vermaak.

Wandelen geeft wel een kik, het is voor mij niet eenzaam ronddolen, maar een plezierig vermaak.
Plezierig vermaak. En... je als man goed voelen in je vel. Dat is het dus!
En... als je dat dan -om welke reden dan ook- thuis niet kan krijgen... is er dus (onder andere) betaalsex.

Wanneer stoppen?
- Wanneer de zin (noodzaak) er niet langer is
- Of... als er helaas de financiële middelen niet meer voorhanden zijn
- of als om gezondheidsredenen niet meer kan

Voor de rest... Have fun! Geniet van het leven!

En... als je dat dan -om welke reden dan ook- thuis niet kan krijgen... is er dus (onder andere) betaalsex.
Gelukkig is betaalseks er ook voor wie dat thuis wél kan krijgen. Het blijft een hobby. En betaalseks is veel handiger dan achter vrouwen aanlopen in je vriendinkring, op je werk, enz.

Betaalseks is gewoon een simpel algoritme:

1 .kijken,
2. kiezen,
3. betalen,
4. GGGenieten met 3 hoofdletters,
5. wegwezen zonder enige nasleep.

Morgen terug zin? Begin weer bij punt 1. :ROFLMAO:

Een andere leuke gezien en kriebel in de broek?
Begin bij haar dan ook eens bij punt 1. Verandering van spijs, doet eten.

Even geen zin? Geen probleem. Je hebt geen minnaressen die moeilijk doen, je hebt geen gebroken harten, en ook geen vrouwen die je verwijten dat je hen van alles voorgelogen hebt.

Betaalseks werkt ook zoals een instant-overschrijving op de bank: je hebt nu een volle zak, en zo dadelijk is hij leeg. Geen noodzaak aan een dagen-weken-maandenlange verleiding, waarbij je dan nog het risico loopt om nooit in het paradijs te geraken... Geen verkeerde inschattingen, en vrouwen uit je omgeving die je dacht te kunnen krijgen, maar die voortaan jouw naam en faam een ander kleurtje gaan geven.

Gelukkig is betaalseks er ook voor wie dat thuis wél kan krijgen. Het blijft een hobby. En betaalseks is veel handiger dan achter vrouwen aanlopen in je vriendinkring, op je werk, enz.

Betaalseks is gewoon een simpel algoritme:

1 .kijken,
2. kiezen,
3. betalen,
4. GGGenieten met 3 hoofdletters,
5. wegwezen zonder enige nasleep.

Morgen terug zin? Begin weer bij punt 1. :ROFLMAO:

Een andere leuke gezien en kriebel in de broek?
Begin bij haar dan ook eens bij punt 1. Verandering van spijs, doet eten.

Even geen zin? Geen probleem. Je hebt geen minnaressen die moeilijk doen, je hebt geen gebroken harten, en ook geen vrouwen die je verwijten dat je hen van alles voorgelogen hebt.

Betaalseks werkt ook zoals een instant-overschrijving op de bank: je hebt nu een volle zak, en zo dadelijk is hij leeg. Geen noodzaak aan een dagen-weken-maandenlange verleiding, waarbij je dan nog het risico loopt om nooit in het paradijs te geraken... Geen verkeerde inschattingen, en vrouwen uit je omgeving die je dacht te kunnen krijgen, maar die voortaan jouw naam en faam een ander kleurtje gaan geven.
Mooi verwoord!

Terug
Bovenaan Onderaan