Bij ander thema gaven aantal forumleden een inkijkje in hun gevoelens en waarom ze zich inlaten met P6. Vond dat echt mooi en hoop dat dit hier op niveau besproken kan worden. Sommige mensen, vooral mannen hebben soms gewoon behoefte aan veel afwisseling en gaan liever als een Bonobo door het leven. Vind ik prima, zeher als er geen partner is die daar onder lijdt.
Mijn vrouw had wel door dat ik na 2 jaar geen sex brak en niet meer monogaam wilde zijn. Zat de hele dag profielen te checken en kwam niet meer aan werken toe dat voorjaar. Ook wel eens een foute website laten openstaan... Eerste 3 jaar best veel uitgeven om alles te proberen en in te halen. Bij de eerste lockdown best braaf geweest en alleen een DL in haar kunstatelier bezocht toen ik echt blauwe ballen had en een trio net 2 Vulkan dames op het woonadres. Bij de laatste lockdown helemaal niks gedaan, dame in augustus, 2de in december op de Vulkan en week later de DL waarmee ik de sterkste klik ooit had ondanks ons leeftijdsverschil.
Mooie is dat we beiden geen P6 willen en een heel ander leven wensen. Ga de scheiding regelen die ik in 1998 had moeten doorzetten. Hoop echt dat het gaat werken voor ons en het gevoel dat ik alle slechte jaren mag inhalen. Is voor mij meer dan voldoende om nu al monogaam te gaan leven. Blij dat ze nu weer bij haar zoontje is.
Had eind november al besloten om de scheiding door te zetten begin dit jaar en wel grappig dat op de dag dat ik een enorme leegte voelde en geen idee had wat ik deed in dat Laufhaus de beste GFE ervaring ooit had op een paar momenten. Kan nog steeds niet bevatten dat ze zo lief was terwijl familie en haar kind dregen te bevriezen en te verhongeren en de elektriciteit binnen 2 weken afgesloten zou worden. Er wordt vaker gesproken over de mooie illusie die we verwachten, deze was bizar goed!
Mijn cadeau voor Kerst was een ticket en schuldsanering, hoop dat ik voor de volgende Kerst met mij nieuwe liefde samenwoon. Wist al 2 jaar dat ik voor nieuwe liefde P6 zou opgeven.
Dames kunnen uiteraard ook vertellen wat voor reden zouden kunnen zijn om te stoppen. Ken zelf veel DVP die tot een jaar of 36 gewoon veel willen verdienen en dan toch graag net een vriend door het meven willen gaan en stoppen met P6.