Voormalig lid 34323
Stamgast
Zelfde verhaal hier. Geen tegenvallers omdat ik vooral op oude vertrouwde dames bezocht. Paar nieuwe dames afgelopen jaar, maar die waren goed aangeschreven. Daar selecteer ik ook op en dat kan ik ieder aanraden.Voor mij eigenlijk helemaal geen verkeerd jaar op dit gebied .
Geen enkele date gehad die tegen viel . Maar na verloop van tijd krijg je toch wel een steeds betere neus om tegenvallers te voorkomen .
3 dames bezocht in 2023 waarvan 2 voor mij " nieuw" waren .
De 3e bezoek ik al wat jaartjes , en ben de tel echt wel kwijt , zelfs voor 2023 .
Hoe beter iets bevalt, hoe minder drang om iets nieuws uit te proberen.
Verder vind ik een " misser" gewoon zonde geld . Nog niet zo zeer voor mijn eigen , maar wel voor de andere bekende dame('s) waarvan je op voorhand weet dat de date fijn gaat zijn .
Ook ik kan de betreffende euro's maar 1x uitgeven , en kan met nog geen handvol voor mij favoriete dames nog best een tijd vooruit .
En toch is soms nog wel nieuwsgierig naar iets nieuws. Was dat niet dan had de teller ook nooit op 3 dames gestaan .
Mijn eigen planning is zeker 2 van de 3 nog te bezoeken dit jaar , en dan kunnen we met een goed gevoel het volgende jaar in stappen.
Sowieso minder gewandeld dit jaar dan vorig jaar. In 2022 4700 euro afgetikt aan dames, dit jaar nog niet de helft daarvan.