- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vianen/3351653-wanita
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een een bezoek aan Wanita gebracht die op die dag kon ontvangen in een hotel. Ik had al een paar dagen va tevoren een afspraak gepland, want ze werkt niet elke dag (vanuit een hotel.
Wanita gaf aan ook in massagesalon te werken, echter ben ik er niet eerder tegengekomen omdat ik niet vaak iets zoek bij massagesalons de laatste paar jaar.
Ze is een volle dame met flinke borsten wat je bij Aziaten bijna niet tegen komt. Communicatie is gewoon NL wat wel zo prettig is.
Wanita vroeg of ik eerst de massage wou of gelijk richting intiem en ik koos voor het laatste, want na seks wil ik graag een massage en weer nog een keer mijn hoogtepunt bereiken.
Pijpen gebeurt met een condoom om, ik heb haar ook niet gevraagd of het zonder kon, dat deed ze prima. Na twee posities neuken kwam ik heerlijk klaar.
Massage daarna was heerlijk met heel veel olie, hier is ze heel vaardig en ervaren in en dat merk je.
Voor een tweede keer heerlijk klaargekomen en voldaan weer vertrokken.
Wanita gaf aan ook in massagesalon te werken, echter ben ik er niet eerder tegengekomen omdat ik niet vaak iets zoek bij massagesalons de laatste paar jaar.
Ze is een volle dame met flinke borsten wat je bij Aziaten bijna niet tegen komt. Communicatie is gewoon NL wat wel zo prettig is.
Wanita vroeg of ik eerst de massage wou of gelijk richting intiem en ik koos voor het laatste, want na seks wil ik graag een massage en weer nog een keer mijn hoogtepunt bereiken.
Pijpen gebeurt met een condoom om, ik heb haar ook niet gevraagd of het zonder kon, dat deed ze prima. Na twee posities neuken kwam ik heerlijk klaar.
Massage daarna was heerlijk met heel veel olie, hier is ze heel vaardig en ervaren in en dat merk je.
Voor een tweede keer heerlijk klaargekomen en voldaan weer vertrokken.