- 588
- 09/07/21
- 203
Had ze grote natuurlijke borsten?
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZonder twijfel. Daar kwam ik ook pas naderhand achter. Door haar speelse aanpak en go with the flow volgt het een op het ander.Op het nzc forum staat Jennifer/Guadeloupe op Schippersstraat 23/3, is dat dezelfde dame?
Heeft lang geleden in Den Haag gewerkt.
Afgelopen (15 juli) vrijdag "Jennifer" weer bezocht ze stond vanaf ongeveer 20.00 uur in de etalage.Ik ga geregeld nog naar antwerpen (1 a 2x per week) en ik zie jennifer daar nooit, haar deur staat gewoon leeg. Naast haar staat Helen (roemenie) die ook krullen haar heeft. Ofwel is ze op vakantie, ofwel kom ik gwn altijd ongelegen en boekt een klant haar voor 2 uren ofzo.
Ja Paulus, dat is dezelfde. Vandaar ook dat ze in dat forum wordt vermeld, gezien het aloude servicepakket.Op het nzc forum staat Jennifer/Guadeloupe op Schippersstraat 23/3, is dat dezelfde dame?
Heeft lang geleden in Den Haag gewerkt.
Afgelopen (15 juli) vrijdag "Jennifer" weer bezocht ze stond vanaf ongeveer 20.00 uur in de etalage.
Je kunt haar natuurlijk ook mislopen als je naar krullen zoekt, want die heeft ze niet gehad, en sinds recent heeft ze zelfs een kort, zeg maar sportief, kapsel.
Dus niet op vakantie, of zo.
Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig
23/4 ja....Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig.
Wat je ook kan doen , is vragen aan een van de andere meiden op dat adres of ze (Jennifer)er is.Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig.
neeHeeft iemand onlangs nog Jennifer gezien?