Oh shit..
Helemaal vergeten te zeggen.. Zit al een week in Almeria Spanje
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar de koers aan het kijkenOh shit..
buitenland = collega Frank waarvan de vrouw ook naar het "buitenland" isMijn vrouw is een weekje naar het buitenland.
De verleiding is groot om er een wandelvierdaagse van te maken .
Even kijken wat dat van komt
Ach ja, Frank's en mijn vrouw samen op zakenreisbuitenland = collega Frank waarvan de vrouw ook naar het "buitenland" is
Hij wordt ingewerktAch ja, Frank's en mijn vrouw samen op zakenreis
Niks van gezien.. Enkel de sfeer.. Het strand.. Lekker met de motor weggeweest..Maar de koers aan het kijken
Het is een tweedaagse geworden .Mijn vrouw is een weekje naar het buitenland.
De verleiding is groot om er een wandelvierdaagse van te maken .
Even kijken wat dat van komt
Goed bezig dat doe ik ook tegenwoordig de poen op zak houdenAanbod thuisontvangst Rotterdam/Den Haag erg matig nu. Een dame waar ik langs wil, reageert echter (vooralsnog) niet. Komend weekend heb ik tijd. Zie het wel als er nog een afspraak gemaakt kan worden, zo niet hou ik de poen op zak.
Helaas hoe erg het is voor ons wandelaars zowel de dames .Ja, d'r komt een lawine aan kosten op ons af. Tot voor kort zou ik dan een date fixen met een andere dame die "lager op het lijstje" staat, maar heb daar nu geen zin in. Wil best betalen voor een imo topper. Lukt afspreken even niet, sla ik keer over.
Een keer per maand is toch voldoende ? Vroeger zelf meerdere keren per week gewandeld was op weg naar een verslaving gelukkig ben in daar van af gestapt door één iemand ."Wandelprogramma deze week" kan voor mij langzamerhand hernoemd worden naar "Wandelprogramma deze maand", want de meeste weken niet. Een enkele keer per maand ongeveer en dat met name vanwege de financiën.
Tja maar jezelf in nesten werken daar voor nee daar doe ik niet aan mee hoor.@Kokske13 Ik vind zelf twee of drie keer per maand prettiger, maar dat is nu dus één of soms twee keer. Kan er niet een hele maand op teren en merk het soms behoorlijk aan mijn gemoedstoestand als het langere tijd niet kan, maar ik wel wil.
Huh? Ik ook niet hoor.Tja maar jezelf in nesten werken daar voor nee daar doe ik niet aan mee hoor.
En wie is die ene dame?Een keer per maand is toch voldoende ? Vroeger zelf meerdere keren per week gewandeld was op weg naar een verslaving gelukkig ben in daar van af gestapt door één iemand .
gaat ie niet zeggen hoorEn wie is die ene dame?
Plaat blijft hangen verzin eens iets nieuwsBelle toch? Ook al blijft ie stug volhouden van niet.
Hot Marijke?Plaat blijft hangen verzin eens iets nieuws
Dat trekt al beter opHot Marijke?
Nee, maar het achterste van hun tong heb ik van een paar Vlaamse dames al wel gevoeld. Telt dat ook?Belgen laten nooit het achterste van hun tong zien.
Natuurlijk wel gezienBelgen laten nooit het achterste van hun tong zien.