... honderden, meerdere keren honderd, dat is dus tenminste 200, dat is gemiddeld meer dan 1 nieuwe DVP per 2 dagen...Vóór haar neukte ik honderden DVP's per jaar...
... echt waar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren... honderden, meerdere keren honderd, dat is dus tenminste 200, dat is gemiddeld meer dan 1 nieuwe DVP per 2 dagen...Vóór haar neukte ik honderden DVP's per jaar...
Qua verschillende zullen het er geen honderden per jaar geweest zijn. Maar wel +100 in bepaalde jaren. Over de jaren heen spreken we wel over +500 verschillende.... nu ja, daar zit zij nu in twee jaar al boven ook (#567verschillende).... honderden, meerdere keren honderd, dat is dus tenminste 200, dat is gemiddeld meer dan 1 nieuwe DVP per 2 dagen...
... echt waar?
Denk het niet. Op het ruggetje verdiend wel wat sneller.Ik weet niet of ze liever in de kinderopvang werken ...
Daar kijken ze op de camera en wie zin heeft om een levensverhaal aan te horen komt zich voorstellen.Volgens mij helpt ook dat jij alleen privehuizen bezoekt, de service is daar vaak beter dan bij prive-ontvangst.
Klinkt inderdaad als een perfecte relatie.Pijnlijk is het zeker. Ze neukt er zo velen! Maar onze relatie is zo perfect!