Wandelen jullie nu minder dan voorheen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelen jullie minder dan voorheen?

• Ja ik wandel minder.

Stemmen: 58 73,4%
  • Nee ik wandel net zoveel.

Stemmen: 21 26,6%

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
... honderden, meerdere keren honderd, dat is dus tenminste 200, dat is gemiddeld meer dan 1 nieuwe DVP per 2 dagen...

... echt waar?
Qua verschillende zullen het er geen honderden per jaar geweest zijn. Maar wel +100 in bepaalde jaren. Over de jaren heen spreken we wel over +500 verschillende.... nu ja, daar zit zij nu in twee jaar al boven ook (#567verschillende).

Ik weet niet of ze liever in de kinderopvang werken ...
Denk het niet. Op het ruggetje verdiend wel wat sneller.
Volgens mij helpt ook dat jij alleen privehuizen bezoekt, de service is daar vaak beter dan bij prive-ontvangst.
Daar kijken ze op de camera en wie zin heeft om een levensverhaal aan te horen komt zich voorstellen.
Pijnlijk is het zeker. Ze neukt er zo velen! Maar onze relatie is zo perfect!
Klinkt inderdaad als een perfecte relatie.

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik veel minder wandel. Dit heeft onder andere te maken met mijn gezondheid en vanwege de naderende oplevering van mijn huis over een paar maanden. Ook heb ik gemerkt dat ik reizen leuker vind, maar ik ben op het gebied van reizen geen Cheap Charlie.

Als ik wandel, dan geef ik nu wel meer uit. Ik ga meestal dan 1 uur en dan kies ik wat vaker voor extra's of ik betaal af en toe iets meer dan ik normaal zou betalen. Ik bezoek af en toe nog privéhuizen, maar heel af en toe maak ik een uitstapje naar privéontvangst of een specifieke raamdame die ik dan voor 1 uur bezoek. Bij privéontvangst zit ik dan in de prijscategorie € 200-250 per uur en bij de specifieke raamdame zit ik ook in die prijscategorie.

Terug
Bovenaan Onderaan