Waarschuwing: Overvaller op DVP's actief in Stedendriehoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.338
11/10/21
641
18
Afgelopen weekend heeft een Spaans sprekende man geprobeerd een collega DVP van mijn BFF te overvallen.
Ze hoorde rare geluiden op de kamer en is gaan kijken. De man drukte zijn hand op de mond van de dame, bedreigde haar met een mes en vroeg om geld. Mijn BFF, de heldin, heeft de man met veel verbaal geweld kunnen verjagen (ik ben supertrots op haar en ik ben me ook de tering geschrokken).

Ik kan e.e.a. natuurlijk melden bij M , maar dan kan ik de dames ook in problemen brengen want thuisontvangst is in veel gevallen nog steeds niet toegestaan.
(Zie ook de docu van BNNVARA hoe krom het systeem is).
Wellicht alleen telefoonnummer, plaatsnaam en omschrijving verdachte doorgeven? De kans is namelijk groot dat hij het elders nog een keer probeert. En veel dames, vooral de Aziatische en Latina's, zullen geen aangifte durven doen.

Telefoonnummer staat natuurlijk al in numbuster. Ik zal vragen of ik het ook hier en op WHG mag plaatsen.

P.S. Als iemand nog SInist Protect Spray op voorraad heeft, ik houd me aanbevolen, spul lijkt overal uitverkocht.

Afgelopen weekend heeft een Spaans sprekende man geprobeerd een collega DVP van mijn BFF te overvallen.
Ze hoorde rare geluiden op de kamer en is gaan kijken. De man drukte zijn hand op de mond van de dame, bedreigde haar met een mes en vroeg om geld. Mijn BFF, de heldin, heeft de man met veel verbaal geweld kunnen verjagen (ik ben supertrots op haar en ik ben me ook de tering geschrokken).

Ik kan e.e.a. natuurlijk melden bij M , maar dan kan ik de dames ook in problemen brengen want thuisontvangst is in veel gevallen nog steeds niet toegestaan.
(Zie ook de docu van BNNVARA hoe krom het systeem is).
Wellicht alleen telefoonnummer, plaatsnaam en omschrijving verdachte doorgeven? De kans is namelijk groot dat hij het elders nog een keer probeert. En veel dames, vooral de Aziatische en Latina's, zullen geen aangifte durven doen.

Telefoonnummer staat natuurlijk al in numbuster. Ik zal vragen of ik het ook hier en op WHG mag plaatsen.

P.S. Als iemand nog SInist Protect Spray op voorraad heeft, ik houd me aanbevolen, spul lijkt overal uitverkocht.
De spray is via online-shops verkrijgbaar.
Echter is die niet bedoelt voor gebruik in binnenruimtes. Dan zou je net zo slachtoffer van het effect zijn dan een evt. overvaller.

@Tepellover Bedankt voor de waarschuwing. Die stank is inderdaad niet iets dat je binnen wilt gebruiken. Is meer voor op straat.
Ik zie overal staan dat het uitverkocht is. Er zijn ook DNA sprays te koop met kleur of die alleen onder UV zichtbaar zijn. Dat zou dan een betere optie zijn.
Gewoon een bus haarspray!
Dat advies heb ik ook gegeven. En anders een busje deospray. Wat er maar in de buurt is. Mits juist gehanteerd is zelfs een sleutelbos een wapen waarmee je aanzienlijke schade kunt aanrichten. Ook zonder Kubotan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan