Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFinanciële redenen, land van afkomst, gedwongen(wat ik helemaal niet goed spreek natuurlijk), ringen, trauma uit kindertijd, meer wulpse cultuur in andere landen…Als je nou eerst zelf uit de doeken doet welke redenen je kent, of denkt te kennen, dat werkt wat makkelijker.
Natuurlijk gaat wel om de kwantiteit.Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. En er zijn een paar prachtige Vlaamse meiden, ook hier op het forum, actief in de branche.![]()
Misschien ben ik niet de enige die die drempel voelt om bij iemand te gaan die mijn eigen taal spreekt.
Op zen hondjes klinkt ook zo niet geil.Heb wel als het een NL dame is dat ik bepaalde standjes in het Nederlands zeg, zoals op z'n hondjes, wat toch wel apart klinkt als je oost Europees gewend bent![]()
In het Frans klinkt dat nog grappiger!Heb wel als het een NL dame is dat ik bepaalde standjes in het Nederlands zeg, zoals op z'n hondjes, wat toch wel apart klinkt als je oost Europees gewend bent![]()
Niet geweldig? Nog nooit bij Lisa belle louise fleur of famke geweest zekerEr zijn nog genoeg Vlaamse dames die hun diensten aanbieden, maar de service bij velen is niet bepaald geweldig. Niet dat dat anders is bij buitenlandse vrouwen.
Tijd zou ik nog vrijmaken, helaas laat het budget niet toe alle Vlaamse dvp's te bezoeken. Nog maar eens euromillions invullen en wie weet...Volgens mij ben je wel een tijdje bezig hoor wanneer je alle Vlaamse dames van plezier wil ontmoeten, de welke ik reeds bezocht heb is het niet bij 1 keer gebleven ... ik heb er telkens een goede klik mee ,heerlijk
![]()
Ik heb er geen 5 nodig hoor.Natuurlijk gaat wel om de kwantiteit.
Met 5 Vlaamse topdames ga je niet heel hitsig hunkerend mannelijk Vlaanderen te vreden stellen. En dan komen er ook nog Nederlanders langs die er een zwak voor hebben.
Altijd bij dezelfde waarom ze zijn allemaal top in bed lekker wat afwisselingIk heb er geen 5 nodig hoor.
Ik hou niet van afwisseling. Been there done that. Ik heb ook een partner. Das genoeg afwisseling dan.trouwens afwisseling in bed heeft niks met verschillende personen zien te maken. Je kan het zo afwisselend maken als je zelf wil met dezelfde perso(o)n(en)Altijd bij dezelfde waarom ze zijn allemaal top in bed lekker wat afwisseling![]()
Dat lijkt me ook Vlaams. 't Is niet dat we op zoek zijn naar iemand met een 100% Vlaamse stamboomEn wat is Vlaams precies? Kelly van sexyfreya in Hulst praat prachtig t mooiste Vlaams wat je kan bedenken maar is ook gelijk een heel knappe ebony.
Zijn er überhaupt nog mensen met een 100 procent Vlaamse stamboom. Ik ben zelf bvb maar Half Belgisch.Dat lijkt me ook Vlaams. 't Is niet dat we op zoek zijn naar iemand met een 100% Vlaamse stamboom![]()
Mijn stamboom is minstens tot 1600 volledig Vlaams, 99% Oost- of West-Vlaams zelfs. Sommige flaminganten zouden dat misschien geweldig vinden, ik vond het zelf een beetje flauwZijn er überhaupt nog mensen met een 100 procent Vlaamse stamboom. Ik ben zelf bvb maar Half Belgisch.
Dat doen ze toch bij sommige hondenrassen ook. Gewoon het gevoel ik ben het nu aan het doen met een zuiver ras. Dit bewijst ze dan natuurlijk met een map waar al haar familieleden en stromingen instaan. ZaligDat lijkt me ook Vlaams. 't Is niet dat we op zoek zijn naar iemand met een 100% Vlaamse stamboom![]()
Dan zeggen ze geld maakt niet gelukkigTijd zou ik nog vrijmaken, helaas laat het budget niet toe alle Vlaamse dvp's te bezoeken. Nog maar eens euromillions invullen en wie weet...Tot dan hou ik het bij mijn uitverkorene en af en toe een afwisseling
![]()