Vanderlindemedia
Meubelstuk
De Chinese dames zullen vooral bare aanbieden omwille van het circuit waar ze in zitten en dat gestuurd wordt door.....?? (iets louche in ieder geval). En enige vorm van dwang, verplichting of wat dan ook in die richting zal er zeker wel bijzijn. En lees de recensies maar eens degelijk op na. Almaar meer slechte recensies dat die dames aleeas doen behalve wat ze in hun advertenties aanbieden, of het heel gelaten (lees met enige tegenzin) doen.
Bedenk maar eens even hoe het komt dat er hier plots en op zo'n korte tijd zoveel Chinese dames aangekomen zijn. Daar zit ongetwijfeld een of andere vorm van organisatie achter die zeker niet de edelste bedoeling hebben met die dames, maar wel hun centjes willen opstrijken ten koste van eender wat die dames moeten doen.
Het wordt hoog tijd dat jullie eindelijk eens de ogen gaan openen in plaats van blindelings jullie penis achterna te lopen.
Sorry dat ik het zo onverbloemd gezegd heb.
Je ziet het niet indirect - maar de kans is behoorlijk dat vanuit Thuisland zoals china en toestanden, die vrouwen onder druk worden gezet om juist in het westen te (moeten) gaan werken.
Ik zeg altijd - follow the money. Maar China werkt natuurlijk niet echt geheel mee in zulke verzoeken. De dames zijn ook niet al te losloppig en zo blijft dat circuit aardig gesloten.
Ik ben het volledig met je eens dat de kern van het probleem, vaak mannen zijn die weliswaar op chinese of thaise vrouwen vallen, maar vaak geen idee hebben onder welke omstandigheden ze hier zijn.