Voor sommigen ingewikkeld, hebbenHahaha deze! Invoeren maar!
Misschien ook nog een ranking toevoegen.
Deze dame behoort tot mijn:
○ Top 1
○ Top 2
○ Top 3
○ Top 5
○ Top 10
5 nrs1
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor sommigen ingewikkeld, hebbenHahaha deze! Invoeren maar!
Misschien ook nog een ranking toevoegen.
Deze dame behoort tot mijn:
○ Top 1
○ Top 2
○ Top 3
○ Top 5
○ Top 10
Ik mis nog "we hadden een klik"Binnenkort een checklist bij het recensieformulier? Dan hoeven we ze niet allemaal te onthouden.
Herhalingsgevaar
GrootBeperkt0%Klokkijkster
Ik werd na 10 min alweer buiten gewerkt.Ik was iets te vroeg weg.Precies de tijd vol gemaakt.1 uur geboekt maar het werden er 3. (Ps. You were great. See you soon baby!! )Kies hier uw oneliners (meerdere keuzes mogelijk)
Financiële gedeelte afgerond en toen kon de pret beginnenMijn jongeheer kwam al snel op oorlogssterkteRubbertje erom en toen heeft ze me heerlijk beredenZe zei dat ik lekkere bef skills hebZe genoot met volle teugenZe kwam luidkeels klaarZe zei 'Ik zou jou moeten betalen'Heerlijk in haar mondje klaargekomenRubbertje volgespotenWees zuinig op haar
Volgens mij bedoelen ze, laat nog wat over voor de volgende"Wees zuinig op haar"
Aangezien hoeveel sommigen zich zorgen maken over de stijgende prijzen, dacht ik dat deze one-liner betekende: Ga niet zo vaak naar haar toe, geef haar niet zo veel fooi of maak niet zo veel gebruik van extra's etc. Anders komen er steeds meer van haar klandizie op een lage prioriteit lijst te staan.
Meiden die meer dates per dag doenVolgens mij bedoelen ze, laat nog wat over voor de volgende
Prostituant, dvp-bezoeker zijn officiële benamingen. Als iemand ooit diepzeeduiker zou hebben gebruikt ipv wandelaar dan zou dat klakkeloos worden overgenomen door "ons" kuddedieren terwijl allebei de woorden officieel een andere betekenis hebben.
Ik vind het niet erg, niet storend, maar wel komisch.Officieel is een kuddedier een diersoort die prooidier is en in grote groepen (plantaardig) eten vergaart, waarbij een deel graast en een deel de wacht houdt om beter beschermt te zijn tegen roofdieren. Het gebruik van kuddedier om imitatiegedrag in mensen te omschrijven is een onofficiële term die ooit door iemand bedacht is en vervolgens overgenomen.
Taal is zo fluïde als wat joh. Op straat betaal je met doekoe, in het oosten is een deur "los" in plaats van "open", en hier op dit forum heten wij wandelaars. Wikipedia noemt het zelfs:
"Een prostituant is iemand die geld betaalt om seksuele handelingen te verrichten met een prostituee. In de volksmond wordt diegene hoerenloper genoemd, terwijl de prostituanten zichzelf wandelaars noemen."
Prostituant - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Vind je die verschillen per regio of subcultuur altijd zo erg? Zelf vind ik dat altijd wel leuk.
Je theorie is verder vrij makkelijk te testen, bij m'n volgende recensie zal ik ons eens diepzeeduikers noemen, kijken of dat inderdaad door iedereen overgenomen wordt.
Er zijn er hier genoeg die het geloven.Hahaha die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. En ook, dat ze zo genoot van de orale verwennerij en gillend en kronkelend klaar kwam. ik frons dan maar weer eens mijn wenkbrauwen.
Recensies zijn dan ook niet onmiddellijk bedoeld voor hen. En dit forum ook niet volgens mij.Je kan je eerst afvragen of die vrouwen zitten te wachten op recensies? Ik heb nog nooit een dame bezocht die daar stond voor te springen iig.
Doen ze dat niet allemaal? Ken geen DVP die 1 date per dag heeft. Tenzij ze rijke klant heeft die voor hele dag boekt.Meiden die meer dates per dag doen
....moet je niet willen.
Kun je er niet beter 'oesterduikers' van maken dan? Dekt de lading misschien wat beter.Je theorie is verder vrij makkelijk te testen, bij m'n volgende recensie zal ik ons eens diepzeeduikers noemen, kijken of dat inderdaad door iedereen overgenomen wordt.
Er zijn er die occasioneel daten. En zelfs niet komen aan 1 per dag. Dvp's die naast dit nog een heel ander leven hebben.Doen ze dat niet allemaal? Ken geen DVP die 1 date per dag heeft. Tenzij ze rijke klant heeft die voor hele dag boekt.
Dan zijn dat niet echt DVP die het doen om geld te verdienen. Ze doen meer voor tril/fun en de geld is mooi mee genomen.Er zijn er die occasioneel daten. En zelfs niet komen aan 1 per dag. Dvp's die naast dit nog een heel ander leven hebben.
Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:"Wat er op de kamer is gebeurd blijft tussen ons". Ik heb nooit helemaal begrepen waarom mensen zo'n stukje non-informatie plaatsen op een review site. Plaats dan gewoon niets.
Het is ook gewoon een potje interessant doen. Meer niet. Ik zou de moderator eigenlijk ook willen verzoeken een regel in te voeren voor dit soort teksten: GEwoon de hele recensie wegflikkeren.Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:
- ging de dame all-in met alle mogelijke (bare) services?
- was het een 'zen' achtig gebeuren met geestverruimende middelen?
- was het een potje mens-erger-je-niet?
Persoonlijk ben ik meer een ijsbeerWandelaar komt van het rondwandelen in de prostitutiebuurten. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Dus je hebt een zwarte huid, wit haar, alleen sex in het voorjaar (meestal alleen april) en als je honger hebt (altijd) eet je alles wat je voor de voeten krijgt?Persoonlijk ben ik meer een ijsbeer
Ja, maar absurd toch.
Het zijn nu gewoon termen die duizenden keren herhaald worden....
Vak-jargon:
Herhalingsgevaar
Wees zuinig op haar
Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:
- ging de dame all-in met alle mogelijke (bare) services?
- was het een 'zen' achtig gebeuren met geestverruimende middelen?
- was het een potje mens-erger-je-niet?
"Ik hou haar liever voor mezelf""Behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug"
Je weet precies waar je dit kan melden toch. In iedergeval niet bij een mod rechtstreeks.Het is ook gewoon een potje interessant doen. Meer niet. Ik zou de moderator eigenlijk ook willen verzoeken een regel in te voeren voor dit soort teksten: GEwoon de hele recensie wegflikkeren.
"Behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug"
Is het zelfde als dames klanten hoerenlopers noemen ipv klant of wandelaar....toch?Exact dit dus....behandel haar etc....
Zeg zelf ook eerder dvp dan hoer.
Heel soms zeg ik hier omdat mensen toch ook de neiging hebben om dan boos te worden terwijl het best vreemd is om boos te worden over de meest gebruikte term.
Maar hoer is beladen.
Zo, jij bent een lekkere hoer
Zal geen dvp blij maken als je het tegen haar zegt.
De precieze benaming maakt mij niet zo veel uit.Is het zelfde als dames klanten hoerenlopers noemen ipv klant of wandelaar....toch?
Ja, en dan het antwoord krijgen dat "hij toch het voordeel van de twijfel krijgt" terwijl het een eerste post was. Ik doe dat 1 keer, wellicht 2 keer, maar ik heb wel wat beters te doen dan zoiets te melden en met een kluitje in het riet gestuurd worden.Je weet precies waar je dit kan melden toch. In iedergeval niet bij een mod rechtstreeks.