Waarom mannen op Tinder met grote vissen poseren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet dat het mij ook maar enigszins aangaat, maar toch vraag ik mij dan af: Waarom zit je in godsnaam naar mannen op Tinder te kijken? :p

Lang geleden heb ik ook eens op zee gevist met zo'n hengel met een lijn en je voelt je best een stoere vent hoor, als je het gevecht (want dat is het) hebt gewonnen van een vis van (in mijn geval) 75 centimeter lang. Dus ja, die van mij is bijna een meter, want afronden doen we, zoals altijd, naar boven uiteraard!

Volgens mij is daar gewoon ooit iemand mee begonnen te poseren en dacht iemand anders toen 'dat kan ik beter' en zo is het van kwaad tot erger gegaan. En laten we wel wezen: als stoere vent poseren met een goudvisje ziet er best lullig uit.

Je doet mensen na waar je naar opkijkt. En als je een visser bent, denk je dat de 'beste' vissers cool zijn. Zij poseren met grote vissen, en dus ga jij dat ook doen.

En je hebt niet door dat alle andere mensen je raar vinden.

Hetzelfde geldt voor bodybuilders, automannen, tractormannen, biermannen, studentenverenigingen…

Niet dat het mij ook maar enigszins aangaat, maar toch vraag ik mij dan af: Waarom zit je in godsnaam naar mannen op Tinder te kijken? :p

;-) . Een open deur, maar goed, kijken hoe de concurrentie zich nou presenteert is wel logisch.
Als man een vrouwenblad lezen - vanuit de optiek "wat _willen_ ze nou eigenlijk van een man" is ook wat voor te zeggen.

[..]
Volgens mij is daar gewoon ooit iemand mee begonnen te poseren en dacht iemand anders toen 'dat kan ik beter' en zo is het van kwaad tot erger gegaan. En laten we wel wezen: als stoere vent poseren met een goudvisje ziet er best lullig uit.

Als je dan zo poseert kan het maar beter met een forse zijn, ja.
En - als je jezelf wilt presenteren als een "sportieve outdoorsman" is het er wel een foto voor. Misschien beter dan een vers geschoten hert .

Is dit ook een ding op NL tinder ? Voor Amerika snap ik de boodschap beter.
En - werkt het dan, als je vrouwen wilt versieren ?

Er zijn maar weinig vrouwen die met een hengel langs een kanaal zitten. Dus karpers vinden ze niet zo interessant.
Vis-mannen blinken zelden uit qua inlevingsvermogen.
Online is het een van de meest voorkomende klachten / ergernissen van dames die een relatie zoeken: rare hobbies en foto's van mannen met zo'n hobby.

Hoorde dat toevallig recent van een dame dat dat dus een ding is, mannen die op datingsites pronken met foto's dat ze een (grote) vis hebben gevangen.

Waarbij de mannen dus blijkbaar denken dat dat indruk maakt op vrouwen en ze daarmee meer kans op een date maken. Terwijl die vrouwen daar helemaal niet op zitten te wachten en het voor de meeste vrouwen eerder een afknapper is.

Online is het een van de meest voorkomende klachten / ergernissen van dames die een relatie zoeken: rare hobbies en foto's van mannen met zo'n hobby.

Als iemand zich meteen blootgeeft met een "rare hobby" (en dus 'ongeschikt´) is het weer niet goed voor die mutsen .
Ze worden zeker liever maanden ingepalmd voordat ze dat ontdekken ?

Ik ben juist ontzettend blij als iemand meteen d'r afknappers laat zien.

Gelukkig dan maar dat de meeste vrouwen lekkere sex... dan weer geen 'rare hobby' vinden!
Al moet je daar natuurlijk ook weer niet meteen bij uitpakken... lijkt me
Lekkere sex, rare hobby.... vreemde combinatie van woorden

En zo is het cirkeltje weer rond en komen we alsnog uit bij de dickpics. Die we overigens (*kijkt Marco vragend aan*) niet vinden op Tinder hoop ik?
🤪

Terug
Bovenaan Onderaan