Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan dit ook interpreteren als 2 klanten tegelijkertijd met dezelfde dame m.a.w een MMV trio. De dame kan toch een voorkeur voor een van die 2 hebben en veel meer aandacht leggen op één i.p.v beide mannen. Dan spelen er klik en meerdere factoren mee.2 wandelaars dezelfde dvp maar toch 2 verschillende recensies. De één met een positieve recensie terwijl de andere wandelaar met een zeer negatieve recensie. Wat zou hier de oorzaak kunnen zijn?
Dat zou dan betekenen dat sommige heren misschien bijna nergens meer terecht kunnen?Ik moet wel zeggen dat (privéhuis en ramen) dames de heren die ze echt afstotelijk vinden horen te weigeren. Het is niet fair om iemand te laten betalen wetende dat je een hele slechte service gaat geven om zijn uiterlijk. In de thuisontvangst zal dit misschien wat lastiger liggen omdat je elkaar niet ziet voor de afspraak staat.
Gewoon een zak over de kop en gaan met die banaan.Dat zou dan betekenen dat sommige heren misschien bijna nergens meer terecht kunnen?
Een DVP of een klant kan altijd een afspraak op de laatste minuut afzeggen. Soms kom je er als DVP of klant achter dat je een foute keuze gemaakt hebt juist op het moment dat jullie in de kamer staan. Dikwijls is het aangeraden dat klant en DVP over alles afspreken voordat zij naar de kamer gaan bij de ramen en privehuizen maar door e.e.a komt het wel vaak voor dat je iets vergeet te bespreken. Iedereen maakt fouten en met zenuwen, vermoeidheid, zorgen en lange dagen achter de rug zijn we allemaal maar mensen. Bij de huizen kan een klant wel binnen de eerste 10 minuutjes zijn geld terugvragen of voor een andere meid kiezen.Ik moet wel zeggen dat (privéhuis en ramen) dames de heren die ze echt afstotelijk vinden horen te weigeren. Het is niet fair om iemand te laten betalen wetende dat je een hele slechte service gaat geven om zijn uiterlijk. In de thuisontvangst zal dit misschien wat lastiger liggen omdat je elkaar niet ziet voor de afspraak staat.
Dat zullen die vrouwen dan wel doen met een denkbeeldige zak over het hoofd en lichaam.Gewoon een zak over de kop en gaan met die banaan.
Wordt meestal over vrouwen gezegd, maar ik zie niet in waarom dat niet op mannen toegepast kan worden...
Verwachtingen volgens mij , niet elke wandelaar heeft dezelfde verwachting . en als die dan iets anders verloopt dan gehoopt kan het positief of negatief uitdraaien.Waarom heeft de ene wandelaar een super date met een dvp terwijl de ander met dezelfde dvp juist een hele slechte date. Je leest recensies hier hoe goed een dvp was terwijl een ander juist het tegenovergestelde zegt.
Zullen ze ook wel doen neem ik aan. Maar er is wel een groot verschil tussen "nummertje afwerken" en geile sex natuurlijk!De dames worden goed betaald dus horen ze je te bevredigen hoe lelijk je ook bent.
Als je lang en slank bent met een extreem grote piemel en je alleen anaal en deepthroat zonder condoom wilt, en niet snel klaarkomt dan ben je hoogstwaarschijnlijk bij sommige dames niet welkom. . Dat hangt zeker ook af van haar humeur en andere factoren.Dames kunnen ook voorkeuren hebben voor een bepaald type man. Als je 1.90 lang en slank bent, met een bos haar op je hoofd is het mogelijk wat minder werk voor de dames.
Net zoals een knappe serveerster een restaurant ook wat beter kan maken
Is het juist niet zo dat dvp's juist de knop zo omzetten en bij klanten steeds min of meer dezelfde werkwijze volgen? Lees nogal eens in recensies overeenkomsten. Bv gelijk met tongzoenen begroeten, of het grijpen bij de kruis enz. Ik denk niet dat de gemiddelde sekswerker erop uit is om de haar werkwijze steeds aan te passen op de volgende bezoeker om hem een wereldse ervaring op maat te geven.Vinden we dit echt zo raar? Een DVP is geen robot die bij iedereen hetzelfde kunstje af kan draaien en de klant is geen piemel met twee benen die maar één ding kan. Het blijven twee mensen en ieder mens is uniek, dus ieder contact is uniek. Dat maakt het op juiste waarde schatten van recensies juist zo lastig, zo niet onmogelijk. Niet te vertalen naar wat je zelf zult ervaren, hooguit een globaal idee.
Waarom heeft de ene wandelaar een super date met een dvp terwijl de ander met dezelfde dvp juist een hele slechte date. Je leest recensies hier hoe goed een dvp was terwijl een ander juist het tegenovergestelde zegt.
Ik ben het niet met je eens dat je recensies links moet laten liggen, want recensies zijn wel belangrijk voor een wandelaar om een keuze te maken voor het wel of niet bezoeken van een dame. Vraag het aan elke ervaren wandelaar en hij zal je zeggen dat recensies wel degelijk helpen.Tja, en dat levert de dame dan een slechte recensie op.
Daarom ga ik al jaren niet meer op de recensies af, maar op oogcontact maken, het gesprekje aan de deur, dat soort dingen. En minimaal twee keer in de laatste 3 a 4 jaar een "nieuwe vaste" dame gevonden die meerdere dramatische recensies had maar die mannen die zich respectvol gedragen wel een prima tijd bezorgen. Het goede gevoel over het contact aan de deur was in beide gevallen waardevoller dan alle recensies bij elkaar.
Veel te veel mogelijke redenen of oorzaken:
1. Dame vindt de ene aantrekkelijk en/of lief en de andere niet.
2. De ene klant probeerde te onderhandelen tijdens de allereerste afspraak en dame zag er niet zitten (niet verbazingwekkend). Dame wordt er ongemotiveerd of teleurgesteld van.
3. Dame had wat persoonlijke problemen ervaren voordat zij met een van de klanten afsprak.
4. Dame had een lange dag voor een van de afspraken.
5. Klant had een lange dag en behandelde de dame met minder geduld.
5. Dame op die dag een bepaalde behandeling niet wilde aanbieden terwijl dat op haar advertentie stond.
6. Enz.
Inderdaad als je sommige van hun verhalen hoord, denk je van wat loopt er toch allemaal buiten. En krijg je alleen maar meer respect dat ze het willen doen. Moest je een week of een weekend van een raam dame kunnen meevolgen. Ik denk dat we er zot zouden van worden. De dames die prive of in een club ontvangen zullen natuurlijk ook zo verhalen hebben.Als ik soms de verhalen hoor van de vaste dames die ik bezoek dan heb ik met ze te doen.