JohnnieWalker
Stamgast
Zou je zo vriendelijk willen zijn uit te leggen waar ik dat 'Huis 11 op de Vulkan' nu precies kan vinden? Die botergeile dames klinken interessant
Syfilis, Aids, hepatitis A, B, C en D, Gonorroe, TBC etc, etc, zijn niet uitgestorven en worden in H11-13 gecultiveerd. Genoeg rapporten te vinden van organisaties die DVP ondersteunen en daarover schrijven. Ook slikken sommige DVP die AO aanbieden dagelijks antibioca en als dat niet helpt zullen de reguliere varianten van de dokter ook niet helpen als de kleine rode ridder groen wordt...
Ben Liberaal en iedereen moet lekker zelf bedenken wat wijs is. Moeilijk te vinden is het niet: Vulkanstraße 11, 47053 Duisburg, Germany. Verassend veel collega's op de Bordellcommunity hebben een bijna identieke nickname op onderstaande forum waar ze vrijelijk schrijven over wat ze ECHT doen met de dames.
AO wordt ook door sommige DVP in E26 aangeboden, dus forum is voor mij informatief w.b.t de DVP die ik wil mijden, dan wel bezoeken met ultra safe rubber en zonder (tong)zoenen.Laatste is er nog niet van gekomen want deze Bert & Ernie huizen trekken mij gewoon niet aan. Kleine kamers, matige bedden etc.