Waar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem maximaal het dubbele van wat het gaat kosten contant mee. Verder geen telefoon of andere pasjes mee. Laat ik lekker in de auto liggen. Ook geen dure spullen mee. Denk niet dat ze zulke dingen doen want ze verdienen volgens mij genoeg. Je extra tientje in je broekzak zal ze niet boeien. Komt wss alleen voor in louche zaakjes

Ik neem enkel mijn wandeltelefoon, sleutel van mijn bus en min of meer gepast geld mee.. Misschien bovenop het afgesproken bedrag nog een tientje of 5.. Verder niks.. Sleutels van thuis en alles blijft in de bus..
Ook niet bij dames waar ik al meerdere keren geweest ben..
Ze kan best aardig zijn en na 2 a 3 keer het beste met je voor hebben..
Er kan altijd iemand aanwezig zijn of binnenkomen die iets heel anders van plan is..
Het gebeurt al te dikwijls, dat er nog meerdere schoenen in de gang staan met bijvoorbeeld maat 45..terwijl je verder niemand ziet of hoort..
Je wilt niet hebben dat je net vollop met de dame aan de slag bent en Pavlov komt binnen, even jou doorzagen over geld..
Is me overigens nog nooit gebeurd..(nja 1x bijna dan)
Maar ik ga niks meenemen wat ze kunnen afpakken..
In een privehuis hoef je je geen zorgen te maken.. Ik heb het nu over priveontvangst in huisjes en appartementen.. Dikwijls dames die na een week weer ergens anders zitten onder een andere naam..
Altijd voorzichtig zijn

Ik weet niet waar jullie komen, maar ik maak dit soort dingen echt nooit mee.

Ik heb mijn portemonnee met tig pasjes, telefoon etc. gewoon mee.
Er is nog nooit iets raars gebeurd.

Als je dit wel vaker meemaakt val je, denk ik, aantoonbaar op de verkeerde vrouwen.

Oh ja, ik heb n keer m'n jas laten hangen en dure zonnebril. Was de laatste date van die dag, toen ik om 23.30 wegreed. Kwam er 00.15 achter. Booker geappt, snelle reactie, dame werd wakker gebeld, en om 00.45 stond ze gapend en half slapend bij haar voordeur met mijn Boss jas en Armani zonnebril.
Dat soort dingen maak ik dan weer mee.
En ze was nog knap ook, en jong, en geil, en Oost-Europees. 😋

Jezus, ik heb in mijn wandelcarriere nog nooit meegemaakt dat ik bestolen werd of dat bleek dat m'n identiteit werd achterhaald en misbruikt. Ik neem uiteraard geen bergen cash mee.

Er waait een flinke geut paranoia door dit item.
Dat het jouw nooit overkomen is wel nog niet zeggen dat het bij een ander niet gebeurd of kan gebeuren, je hoeft maar net de verkeerde dame te treffen.

Dat het jouw nooit overkomen is wel nog niet zeggen dat het bij een ander niet gebeurd of kan gebeuren, je hoeft maar net de verkeerde dame te treffen.
Uiteraard. Maar ik lees hier dat sommigen een aantal waardevolle dingen voor de veiligheid achterlaten in hun auto. Ik zou niet zeker weten of je daarmee het risico verkleint of net groter maakt.

Als ik het gevoel heb dat ik de dame niet vertrouw met als ze alleen met m'n portemonnee (in m'n broekzak) in de kamer is, ga ik sowieso weg.

Nu ga ik meestal naar een privéhuis, mocht een dame daar zo onverstandig zijn om m'n portemonnee te jatten, ga ik gewoon aan de bar zitten en zeg ik dat ik de politie bel.

Je hebt meer kans om bestolen te worden als je onbekende dvp's bij je thuis op bezoek laat komen en waardevolle spullen overal laat liggen maar dan vraag je er zelf ook om als je zo naïef bent. Is ook een van de redenen dat ik alleen bij de dames op bezoek ga; ik moet geen onbekende personen bij me thuis over de vloer hebben.

Bij een eerste bezoek neem ik alleen datgene mee wat ik nodig heb: afgesproken bedrag met evt iets extra's voor de zekerheid, telefoon en autosleutel. Wat je meeneemt kan je ook kwijtraken. Maar dat geldt overal waar je bent. Verder heeft geen enkele dvp ooit van me gejat. Ik denk dat de meeste ontvangende dvp's daar niet eens aan denken.

Het geeft mij ook wel fijn gevoel van het goede uit te gaan. Vertrouwen geven, en ook terug krijgen. Een vaste dame daar leg ik het geld op tafel, en dat ligt er nog net zo als ik weer huiswaarts ga. Vind ik fijn om te zien. Dames douchen ook na afloop, dan liggen er ook telefoons e.d. Zal daar nooit iets mee doen, fijn idee dat ze mij vertrouwen, ik vertrouw hun ook. Wel bezoek ik niet zomaar iedereen, ben wel selectief.

Ik ben niet van de ramen maar heb in al die jaren ook nooit wat geks meegemaakt. Komt misschien ook omdat ik niet zomaar iemand bezoek of thuis laat komen, moet wel een beetje goed voelen. Ga gewoon op pad met alles wat ik bij me heb, vind dat beter dan in de auto te laten liggen. Daar heb ik namelijk wel een aantal ervaringen mee. En ja, ik heb ook wel eens wat extra geld in een zak gedaan om te zien wat er zou gebeuren, nou helemaal niets.

Nooit een raamdame bezocht? Die bekijken alles
Nauwelijks ervaring mee, maar je bent toch met twee op één kamer? Hoe overduidelijk moet dat dan zijn?

Paar jaar terug werd ik na een bezoekje nog bericht door het privehuis waar ik was geweest: ' ben je je horloge vergeten?', bleek het de horloge te zijn van de dvp in kwestie.😅 Wel netjes!

Ik weet niet waar jullie komen, maar ik maak dit soort dingen echt nooit mee.

Ik heb mijn portemonnee met tig pasjes, telefoon etc. gewoon mee.
Er is nog nooit iets raars gebeurd.

Als je dit wel vaker meemaakt val je, denk ik, aantoonbaar op de verkeerde vrouwen.

Oh ja, ik heb n keer m'n jas laten hangen en dure zonnebril. Was de laatste date van die dag, toen ik om 23.30 wegreed. Kwam er 00.15 achter. Booker geappt, snelle reactie, dame werd wakker gebeld, en om 00.45 stond ze gapend en half slapend bij haar voordeur met mijn Boss jas en Armani zonnebril.
Dat soort dingen maak ik dan weer mee.
En ze was nog knap ook, en jong, en geil, en Oost-Europees. 😋
je jas en bril vergeten?
waar zat JIJ met je gedachten?

Zoals hier al geschreven is: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
je hebt ook mensen die NIKS doorhebben ..
regelmatig in het nieuws..
is er weer eens geschoten op of bij een huis of iets dergelijks..of op iemand die net uit zijn auto stapte
straat in de sociale huur..laten ze beelden zien van plaats delict..cameraploeg erbij
staat er bijvoorbeeld een AMG Mercedes van de bewoners voor de deur waar ook op geschoten is..dikwijls het huis vol rolluiken en overal camera's aan de gevel
vraagt de verslaggever aan de buren..'wat waren het voor mensen?'..
altijd hetzelfde antwoord..,'nette mensen,altijd vriendelijk..nooit gemerkt dat ze in verkeerde zaken zaten.'..
nee tuurlijk niet..
of men is zo goed van vertrouwen ,en ziet het echt niet..of men is bang om klappen te krijgen..
2e geval begrijp ik..het eerste is echt niet echt verstandig..

Gelukkig nooit ervaren. Ken wel de verhalen. En dan heb ik het over massagesalons en privehuizen en niet zoals hier veel wordt vermeld priveontvangst. Min of meer vaste dvp's vertelden mij dat dit wel eens was gebeurd met een collega. In een Westerse massagesalon ervaar ik zelf geregeld dat een masseuse maar 1x samen doucht met klant. In een Thaise massagesalon sowieso altijd alleen douchen en bovendien niet eens een douche op de kamer maar op de gang. Niet dat ik bezorgd ben, maar ook in die branches naar mijn idee dus voldoende gelegenheid. Je hoeft maar net een dvp te treffen (of een collega want deuren blijven open) met verkeerde intenties.

Startvraag van dit topic vond ik getuigen van wantrouwen richting DVP. Maar als je het een keer hebt meegemaakt wel een begrijpelijke vraag. Meerderheid van de reacties is dat weinig wandelaars hebben meegemaakt dat er in hun kleding is gezocht. Een aantal houdt er rekening mee dat zoiets zou kunnen gebeuren en neemt zo weinig mogelijk mee, zodat het mocht gebeuren de schade beperkt is. Een aantal denkt er niet eens aan dat zoiets kan gebeuren. Tot die laatste groep behoor ik ook.
Op mijn vaste adres betaal ik achteraf, eerder mag ik niet weg. Niet handig om geld eruit te halen dat je toch al toekomt.
Kom ik een eerste keer bij een dame dan ben ik vrij onbezorgd. Aan het eind altijd even checken of alles er is.
Armani bril zal ik niet laten liggen want die heb ik niet. 😎

Je kunt ook een waterdichte heuptas kopen bij een buitensport winkel en daar al je bezittingen in doen tijdens een bezoek. Als je gaat douchen kun je die gewoon om houden en als je gaat neuken dan kun je het tasje op je rug draaien. Je moet dan wel zorgen dat je er eentje koopt zonder dikke sluiting aan de voorkant anders stoot die de hele tijd tegen het stuitje van de hoer.

De meeste dames vragen bij vertrek of je alles bij je hebt en niets vergeten bent, vind ik altijd erg netjes. Je verstand zit dan vaak toch op een andere plek ;).
Heb 1x gehad dat ik een tweede keer bij een dame kwam en zij spontaan een fles deo pakte. "Die ben je de vorige keer vergeten mee te nemen" zei ze toen. Ik heb de indruk dat de meeste dames die ik bezoek dit ook zouden doen, of het nu deo is of wat anders.

Gedurende mijn wandel jaren heb ik nooit de angst gehad om bestolen te worden. Bij de meeste dames waar ik op bezoek ben geweest in de afgelopen 30 jaar lag vaak het geld van de dame gewoon op een kastje of tafeltje. Als je dat ziet dan hoef je niet bang te zijn dat zij jou zouden bestelen.

En als je dan toch bang ben om bestolen te worden stop dan bij het uittrekken van je sokken het geld in je sok. de meeste mensen huiveren ervan om een andermans sokken aan te raken.

Ik heb het omgekeerde ook wel eens meegemaakt: dame die ik voor het eerst bezocht ging naar de wc en liet haar geld (veel meer dan mijn bijdrage alleen) achter op een kastje. Ze zal voldoende mensenkennis hebben gehad om te zien dat ik volledig te vertrouwen ben, maar ze zal eens een foute klant treffen...

bezoeken van dames doe ik met een volle portemonnee, inclusief bankpasjes rijbewijs etc. en mijn telefoon leg ik meestal gewoon op een kastje. Nog nooit meegemaakt dat er iets gejat is.

Wel heeft een dame die ik veelvuldig bezocht ooit voor de gein een paar "halfnaakte in bed" selfies gemaakt terwijl ik even stond te pissen, dat vond ik dan wel weer grappig.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan