Roxas
Meubelstuk
Ik laat mijn portemonnee in mijn broekzak zitten ik heb enkel het geld mee om haar te betalen en ik heb enkel me identiteits kaart bussypas bij me
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat het jouw nooit overkomen is wel nog niet zeggen dat het bij een ander niet gebeurd of kan gebeuren, je hoeft maar net de verkeerde dame te treffen.Jezus, ik heb in mijn wandelcarriere nog nooit meegemaakt dat ik bestolen werd of dat bleek dat m'n identiteit werd achterhaald en misbruikt. Ik neem uiteraard geen bergen cash mee.
Er waait een flinke geut paranoia door dit item.
Uiteraard. Maar ik lees hier dat sommigen een aantal waardevolle dingen voor de veiligheid achterlaten in hun auto. Ik zou niet zeker weten of je daarmee het risico verkleint of net groter maakt.Dat het jouw nooit overkomen is wel nog niet zeggen dat het bij een ander niet gebeurd of kan gebeuren, je hoeft maar net de verkeerde dame te treffen.
Nooit een raamdame bezocht? Die bekijken allesIk weet niet welke dames jij bezoekt, maar ik heb nog nooit een dame meegemaakt die mijn spullen doorzocht.
Nauwelijks ervaring mee, maar je bent toch met twee op één kamer? Hoe overduidelijk moet dat dan zijn?Nooit een raamdame bezocht? Die bekijken alles
Hier hetzelfde.ik neem alleen maar geld mee binnen en niks anders zelfs gsm niet,99% zijn lieve dames de 1% zit overal in de samenleving
je jas en bril vergeten?Ik weet niet waar jullie komen, maar ik maak dit soort dingen echt nooit mee.
Ik heb mijn portemonnee met tig pasjes, telefoon etc. gewoon mee.
Er is nog nooit iets raars gebeurd.
Als je dit wel vaker meemaakt val je, denk ik, aantoonbaar op de verkeerde vrouwen.
Oh ja, ik heb n keer m'n jas laten hangen en dure zonnebril. Was de laatste date van die dag, toen ik om 23.30 wegreed. Kwam er 00.15 achter. Booker geappt, snelle reactie, dame werd wakker gebeld, en om 00.45 stond ze gapend en half slapend bij haar voordeur met mijn Boss jas en Armani zonnebril.
Dat soort dingen maak ik dan weer mee.
En ze was nog knap ook, en jong, en geil, en Oost-Europees.
je hebt ook mensen die NIKS doorhebben ..Zoals hier al geschreven is: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die heeft zeker een mooie fooi gekregen.Booker geappt, snelle reactie, dame werd wakker gebeld, en om 00.45 stond ze gapend en half slapend bij haar voordeur met mijn Boss jas en Armani zonnebril.
Dat soort dingen maak ik dan weer mee.
En ze was nog knap ook, en jong, en geil, en Oost-Europees.
Op zijn minst 100euro. Voor deze dure spullen anders moet hij zijn ogen uit zijn hoofd schamen bij minder.Die heeft zeker een mooie fooi gekregen.
Dat zegt wellicht meer over de persoon die dat beweerd... dan over de DVP's he!M'n bek valt af en toe open bij het zien van de verschillende topics die ik voorbij zie komen.
Iedere DVP is bij voorbaat een crimineel?