Waar let jij op als je naar een dame gaat ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

runner2001

Wandelaar
67
09/11/21
43
9
Omdat ik al een paar keer teleurgesteld was ben ik vaker op deze site te vinden. Vaak wordt een dame hier beter beschreven in hoe ze er uit ziet, of ze haar afspraken nakomt en dus of ze voldoet aan de wensen van haar bezoekers. Meestal geldt : hoe meer recensies, hoe beter je een beeld je kunt vormen van een dame.

De dame zelf prijst zichzelf vaak altijd even beter aan dan jou (mijn) werkelijkheid. Een postuur wordt veelvuldig net iets beter voorgesteld. Mollig wordt als volslank voorgesteld, volslank als normaal of slank, een D cup is vaak een C en ook regelmatig een B cup. Vaak helpen (meerdere) reviews over een dame wel goed.

Waar het vaak aan ontbreekt is het gevoel wat er in een recensie te vinden is. Sommige schrijvers doen dat uitstekend, maar blijkbaar is gevoel toch lastig te verwoorden. Want wat jij aantrekkelijk of lekker aan een dame vindt, vindt een ander onbelangrijk en laat dat weg. Geilt ze je lekker op of gaat ze je meteen pijpen. Kan ze jou meteen een harde bezorgen (als je binnen komt) zonder dat ze je aangeraakt heeft ? Haar ogen en lichaamstaal vind ik heel belangrijk. Als ze zegt dat ze tongt, hoe doet ze dat dan ? Sensueel geil of vluchtig met het puntje van d'r tong, da's een enorm verschil. Ook of de afspraak is nagekomen vind ik van belang. Meestal spreek ik voor 3 kwartier tot een uur af. Word ik dan in een kwartier tot een half uur afgewerkt, ook al is het heel geil, dan vind ik dat ook niks. Je moet vaak een aardig bedrag neerleggen, dus mag je daar best wat voor terugkrijgen. De prijs-prestatie verhouding moet wel een beetje in evenwicht zijn.

Maar waar let jij op als je naar een dame gaat ?
 
Waar ik vooral op let bij nieuwe dames is of de communicatie normaal verloopt. Krijg ik gelijk het bezoekadres, een waslijst aan prijzen met bijbehorende diensten of juist een traag, ongeïnteresseerd of helemaal geen reactie terug; snel overslaan. Krijg ik een vlot, vriendelijk en persoonlijk antwoord terug dan wordt de kans op een afspraak groter. Bij twijfel over haar uiterlijk vraag ik een recente foto maar liever een korte videocall zodat we vrijblijvend kennis kunnen maken. De enige manier hoe haar diensten zijn is om het daadwerkelijk te gaan ervaren. Nooit blind staren op recensies want die bieden geen garanties.
 
foto's in de advertentie..
ik ga meestal voor een dame met foto's waar niet of nauwelijks aan gerommeld is..bij voorkeur in lichte make up op het bed in de kamer..
glamourfoto's door een echte fotograaf geven meestal maar 25% van de waarheid weer..
maar het is met alles een gok..ook zie ik graag een whatsapp profielfoto..
die prijslijsten die ze soms sturen is meestal gemak vanuit haar kant..hoeft niet verkeerd te zijn..
nij privehuizen ,kloppen de foto's meestal niet echt ,super bijgewerkt..
recensies ga ik meestal niet echt vanuit of het moeten jongens zijn die hier al wat langer meelopen en posten..
maar meestal ben ik in zuidwest Brabant de eerste..het gros leest mee of vraagt alleen..
 
De dame zelf prijst zichzelf vaak altijd even beter aan dan jou (mijn) werkelijkheid. Een postuur wordt veelvuldig net iets beter voorgesteld. Mollig wordt als volslank voorgesteld, volslank als normaal of slank, een D cup is vaak een C en ook regelmatig een B cup. Vaak helpen (meerdere) reviews over een dame wel goed.
Ik vind het altijd grappig dat mannen denken te zien aan een borst welke cupmaat het is.
Ik adverteerde altijd met B omdat ik inschat dat mannen denken dat ik een B heb terwijl ik zelfs een E cup heb.

Ook adverteerde ik met mollig, maar werd door de meeste recensenten daarop gecorrigeerd.

Wat de een groot vindt lijkt voor de ander klein.
Als je jezelf omschrijft zoals je zelf vindt dat je eruit ziet loop je op deze manier klanten mis die jouw lichaam juist zoeken. Het is helemaal niet zo makkelijk te omschrijven.

Hoe meer recensies hoe beter inderdaad, maar een enkeling schrijft die helaas.
 
nou..een beetje voor de hand liggend is ,mits je niet aan zware krachttaining doet
wel lengte bij gewicht..
50 kilo bij lengte 1,60 is slank..65 bij die lengte is mollig..80 is baggervet..
100 is zware obesitas..
zit nog wel wat ruimte in..maar dat kun je wel aanhouden..
 
Om te beginnen kijk ik naar de foto's. Gaat de dame in kwestie gespreid met de poes op de foto is voor mij een turnoff. Een beetje klasse mag wel. Verder kijk ik naar de prijs en recensies.

Wat eerder beschreven is; het ontvangen van een menukaart is voor mij ook een teken om direct verder te kijken.
 
Het is een scala aan zaken die de aandacht vragen merk ik. Maar soms kan een hele hoge score op één bepaald onderdeel je doen vergeten dat er nog andere criteria waren. (Dat heet denken met je ballen :) )

Natuurlijk is er haar lijf, dat in mijn geval lekker vol moet zijn, flinke borsten en billen. En liefst lekker zacht.
Maar ik probeer uit recensies en omschrijvingen ook op te maken of ze een beetje lief is, gezellig, toegankelijk.
Dan probeer ik ook nog in te schatten of ze hygiensch is.
Ten slotte gaat het nog om wat ze doet. Ik hou zelf niet zo van neuken (dat doe ik thuis wel) maar dus is de vraag of ze Russisch wil, of ze een goede handjob geeft, en in welke mate ik haar mag betasten en besnuffelen. (Ik hou erg van motorboaten ;) ).

Zodadelijk ga ik naar mijn afspraak bij massagewereld en ga ik weer eens vaststellen of mijn inschatting dit keer klopte :).

En wat betreft dat met je ballen denken: als ze erg lekkere, hele grote borsten heeft of dito kont, let ik wel eens nergens anders op en ga ik gewoon. En dan gaat het wel eens mis :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan