Waar let je op bij advertenties?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.371
20/08/21
1.909
41
Er zijn beoaalde red flags bij advertenties en reacties op advertenties. Wat zijn bij julie
Signalen om een dame niet te benaderen?
Bij mij fotos op luxe cruise schepen, dure kleding en in Dubai.
Ik ga er dan vanuit dat ze klanten hebben gehad die belachelijk veel betaald hebben en dat ze niet Hun best gaan doen voor een normaal tarief.
Geen duidelijke antwoorden op mijn vragen....come baby....

Er zijn beoaalde red flags bij advertenties en reacties op advertenties. Wat zijn bij julie
Ik ga er dan vanuit dat ze klanten hebben gehad die belachelijk veel betaald hebben en dat ze niet Hun best gaan doen voor een normaal tarief.

Als de tekst en de mogelijkheden niet overeenstemmen.
"Lick my pussy" en in de mogelijkheden staat beffen er niet bij.
Als ik er dan achter informeer en ik krijg "come baby" haak ik zeker volledig af.

Ze hebben toch gewoon prijzen in de advertentie?

Soms zie dat de naam van de dame op haar kinky pagina anders is dan bij de tekst in de omschrijving. Kan dan een gedeelde account zijn. Is dan maar de vraag wie je treft. Kijk zelf ook goed naar de foto's en als die aanwezig is de foto op haar WhatsApp profiel. Komen die wel overeen?
En kijk ook wat voor lichaamsbouw er op haar kinky pagina staat.
Soms zie ik lichaamsbouw mollig maar zie dan een slanke dame op de foto staan.

Terug
Bovenaan Onderaan