Het meeste is al wel beschreven denk ik, maar persoonlijk vind ik een zweetlucht het meeste om in aanmerking te komen om af te knappen, en dan met name dat je van de borsten naar de zijkant gaat en dan een luchtje komt, is geen lucht van niet verzorgen, maar van tussen twee bezoekers niet douche, zeker als je voorganger de dvp heeft laten werken. Dit komt regelmatig voor helaas.
Wat ik verder al ooit meegemaakt heb
* In een huis naar boven gaan met een stuk of drie -vier mannen in de kamer de je niet kan verstaan, en ook nog eens achterstevoren lezen
* Van kamer naar badkamer in adam costume en dan een andere dvp tegenkomen. En deze doet het of het de normaalste zaak van de wereld is
* Een huis binnenstappen ,en dan de dame is niet van de advertentie, omdraaien, en je hoort "momento" en er een blik van zes dames opengetrokken wordt, dit alles in een woonhuis.
* Geur van sigaretten en joints, lekker als je nog naar huis moet.
* Ontvangst in woning die op punt staat compleet gerenoveerd te worden, alleen een matras op de grond en een fitting met lamp aan plafond.
* Continu op/ met telefoon bezig.
* Tijdens een bezoek dat de dame naar de wc moet voor een grote boodschap.
* Als je de straat door hebt gekregen, en je bent daar, tijd rekken van de planner , omdat er eerst eentje naar buiten moet, dan ben ik ongeduldig max 5 min wachten en dan daaaaaaaaaaaaaaaaaaag, kom er dan ook niet meer op terug. Het meest gebruikte smoes is ik moet nog/ben douche
* De straat doorkrijgen , en deze is dan 1,5 km lang, vraag je hoog of laag nummer, snappen ze het niet, meestal einde voor mij.
* Alles "ontsmetten" met baby doekjes, ja dit zijn de trucjes om de daadwerkelijke actie uit te stellen. We weten ondertussen dat baby doekjes eigenlijk geen werking hebben , wat dat betreft.
* Bij een shemale terug trekken en er komt dan wat mee.1x meegemaakt, bij de dames nog nooit
Tja zo kunnen we nog wel even door gaan, hoe langer ik er over nadenk ,hoe meer er de revue passeert. Nu ben ik heden ten dagen wel wat gewend maar sommige dingen blijven apart en je went er niet aan.