Fredje020
Meubelstuk
Ik heb ook een keer gehad dat een dame me vroeg of ik wat mee wilde eten
Beetje vreemd, maar ik vond t eigenlijk wel chill
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok mee gemaakt. De dame bleek overigens voortreffelijk te kunnen koken en wist ook nog eens feiloos de bijpassende wijn te kiezen. De dame in kwestie is door mij 'gepromoveerd' tot 'gezelschaps dame 1e klas' voor feesten en partijen.Ik heb ook een keer gehad dat een dame me vroeg of ik wat mee wilde eten
Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.Dames die over 'extra's' beginnen terwijl we al bezig zijn.
Nog erger die dan in een volzin alle extra's met bijbehorende prijzen aanbieden. En dan ook nog eens korting geven als je het hele pakket aan extra's wil afnemen.
Dat komt nog, maar die krijgen we niet vol.Alleen de spaarkaart ontbreekt nog. Of de wekelijkse aanbieding.
'3 halen 2 betalen'
Afknapper voor mij is als dvp's over MIJ gaan praten bij wie ik op bezoek ga! Bemoei lekker met je eigen zaken; ik neuk wie ik wil!Een andere afknapper is als dames beginnen te roddelen over collega's.
Boetseren? Wie gaat er poseren? Mischien ga je met een leuk gelijkend beeldje naar huis.Dat komt nog, maar die krijgen we niet vol.
Gelukkig een all-in prijs € 300
Alleen die laatste COPRO snap ik niet. Als je € 300 geeft krijg je € 500.
Tuurlijk doen we dat.
Gewoon antwoorden met de toevoeging: 'daar kan je nog wat van leren'…..Afknapper voor mij is als dvp's over MIJ gaan praten bij wie ik op bezoek ga! Bemoei lekker met je eigen zaken; ik neuk wie ik wil!
Ik dacht even dat je hier zelf mee adverteert...Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.
Alles verrassingen uitgesloten.
30 min 100, 60 min 150
1.FISTING ANAL+50€!!
2.FISTING VAGINAL +50€
3.SEX ANAL HARD END DEEP+50€
4.CIM+BLOW JOB DEEP TROAT +50€
5. SWALLOW+50€.
6.PIPI GIVE END RECIVE(ORINOTERAPIA) in mouth +50€
7.SHOW OF VIBRADORS 50SM, PLUGS, VEGETABLES END BOTTLES+50€!!!
8.RIMING*I LIK UR ASS VERY VERY DEEP)+50€
1 HORA ALL INCLUID 300€!!!!!!!
9.SUBMISSION(I AM SLAVE)FROM 300€(u can do with me all what u want, I have all instruments for this!!! HARD SUBMISS 500€!!!
10.COPRO 300€ give end recive 500€!!
Simpel, als zij poept kost dat € 300, jij bij haar kost € 500.Dat komt nog, maar die krijgen we niet vol.
Gelukkig een all-in prijs € 300
Alleen die laatste COPRO snap ik niet. Als je € 300 geeft krijg je € 500.
Tuurlijk doen we dat.
Ik krijg wel provisie van de dame.Ik dacht even dat je hier zelf mee adverteert...
Allebei €800Simpel, als zij poept kost dat € 300, jij bij haar kost € 500.
Welke vrouw biedt deze waslijst aan opties aan?Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.
Alle verrassingen uitgesloten.
30 min 100, 60 min 150
1.FISTING ANAL+50€!!
2.FISTING VAGINAL +50€
3.SEX ANAL HARD END DEEP+50€
4.CIM+BLOW JOB DEEP TROAT +50€
5. SWALLOW+50€.
6.PIPI GIVE END RECIVE(ORINOTERAPIA) in mouth +50€
7.SHOW OF VIBRADORS 50SM, PLUGS, VEGETABLES END BOTTLES+50€!!!
8.RIMING*I LIK UR ASS VERY VERY DEEP)+50€
1 HORA ALL INCLUID 300€!!!!!!!
9.SUBMISSION(I AM SLAVE)FROM 300€(u can do with me all what u want, I have all instruments for this!!! HARD SUBMISS 500€!!!
10.COPRO 300€ give end recive 500€!!
Een vrouw met een piemelWelke vrouw biedt deze waslijst aan opties aan?
Ah, was te verwachten... Dank.Een vrouw met een piemel
Kan ook lekker zijnEen vrouw met een piemel
Nope, echte vrouw in HasseltAh, was te verwachten... Dank.
of een man, met borsten.Een vrouw met een piemel