Ik ook eens een advertentie geplaatst dat ik op zoek was naar een dame met grote hang tieten, die ook nog eens stevig aangepakt wil worden, en onderdanig moet zijn.
Er reageren tot mijn grote verbazing toch nog wel wat vrouwen op, de meeste zonder foto, maar gaandeweg komt er toch een afbeelding om de hoek, zelf wat gefilterd en bij een dame de gedachten om er verder in het contact te duiken, kreeg na denk ik 5 berichten haar thuis adres om haar op te zoeken. Ik denk dit is hartstikke nep, maar kon het ook niet naast me neerleggen en maar datum en tijd afgesproken, nu kom ik beroepshalve bij veel mensen over de vloer, en denk als het nep is lul ik me daar ook wel weer uit. Je voelt het al aankomen geen nep dus, dame doet deur open in nachthemd, en van de foto de gemaild was, direct door naar de slaapkamer, deze was al met gedempte verlichting en denk ik wel 50 kaarsjes aan. OMG denk ik, waar ben ik terecht gekomen.
Na een paar minuten komt de aap uit de mouw, dame wil vastgebonden worden, en overal bare hard geneukt worden totdat het laatste kaarsje uit is.
Ik hoef er niet over na te denken, ik ben best in voor een avontuur, maar hier ga ik toch niet voor, en bedank vriendelijk, en de dame is zichtbaar teleurgesteld, en ik weer een ervaring rijker, die ik niet aan zag komen.