4_eyes
Stamgast
Begrijpend lezen? Met vrijwillig wordt hier als privé persoon bedoeld. Gratis dus."Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet "
Klinkt niet echt gezond, dus je moet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegrijpend lezen? Met vrijwillig wordt hier als privé persoon bedoeld. Gratis dus."Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet "
Zo staat het er niet en als je verder zou doordenken snap je het misschien wel.Begrijpend lezen? Met vrijwillig wordt hier als privé persoon bedoeld. Gratis dus.
Dat begrijp ik, maar ik denk dat als de situatie zou zijn zoals jij het leest @JokePrive niet op dit forum zou zitten.Zo staat het er niet en als je verder zou doordenken snap je het misschien wel.
"Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet "
Waar zijn de tijden heenPrecies, in het tijdperk dat er geen geld bestond maar men handelde via ruilen bestonden er kennelijk geen hoeren. Sterker nog, ik denk dat veel vrouwen vaak sex inzetten om er wat voor terug te krijgen. Zet jij de vuilnisbak buiten? Doe jij de afwas? Breng je mij even?
www.Redlights.beIk vraag me af waar jullie de dames vinden die jullie bezoeken of ontvangen.
Ik meestal via sexjobs en soms kinky.
Het amateur gehalte spreek mij wel aan of huisvrouw klust wat bij.
Massage adresje soms op marktplaats.
Wat zijn jullie zoek sites of andere vind plaatsen?
Een jager vangt z'n prooi, hij koopt ze niet.Je bent pas een jager als je steeds meer gaat bieden op een dvp als ze zegt dat ze geen interesse heeft ( om wat voor reden dan ook ) en dan toch overstag gaat. Je bent geen jager als je van de ene dvp naar de ander hobbelt, dan ben je slechts een hoerenloper of zoals ik altijd zeg.. een eendagsvliegje
Hoi Knipoog, ik heb ook wel zelf geadverteerd maar dat wil bij mij nog niet zo vlotten hoor. Wat is jou Magica trick dan om het om te toveren tot goud? Heb je het uiterlijk van een chipendale en plaats je een foto?Zelf adverteren op Sexjobs en / of Afspraakjes dat is goud
Ik herhaal GOUD
Nee zeker geen foto.Hoi Knipoog, ik heb ook wel zelf geadverteerd maar dat wil bij mij nog niet zo vlotten hoor. Wat is jou Magica trick dan om het om te toveren tot goud? Heb je het uiterlijk van een chipendale en plaats je een foto?
Ik krijg graag advies;-)