Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan wil ik een keer uit eten met jou. Ik ben benieuwd hoe je het personeel 'voldaan' maakt .Misschien kookt het personeel beter en bedient je beter als zij ook voldaan zijn.
Mbt het hierboven genoemde beffen 'afnemen/uitvoeren' tijdens een date met een dvp; daarin heb ik zelf al een paar keer een switch gemaakt. Ik begon met per definitie niet beffen van dvp's (want iewww) daarna paar x gedaan waarbij ik er zelf ook wel wat uit haalde (bij een aantal behoorlijk opwindend vond zelfs) en daarom wat vaker gaan doen. Maar de laatste paar dates dat ik befte vond ik het maar mwah om te doen eigenlijk (haalde ik er zelf zeer weinig uit) en nu ben ik weer terug bij het helemaal niet doen (met dvp's).
Vooral ook omdat ik die laatste paar x behoorlijk 'in mijn eigen hoofd zat' met ja is leuk dat beffen maar 'mijn' minuten tikken gewoon snel weg en het is wel erg makkelijk verdienen voor een dvp (daarom vind ik het helemaal grappig als gasten extra betalen om 'te mogen' beffen). Laatste keer dacht ik na 1a2 minuten van screw this...helemaal geen zin in; ga jij maar werken voor je geld haha we hebben tenslotte niet de hele dag
Standje 69 is niets voor mij. Onprettig gevoelig als de jongeheer zo in het mondje gaat (geen idee hoe dat komt trouwens)Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.
( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )
Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens
The view die je krijgt though. Dat sterretje in je gezichtsveld....Standje 69 is niets voor mij. Onprettig gevoelig als de jongeheer zo in het mondje gaat (geen idee hoe dat komt trouwens)
Da's waar maar dan ga ik voor andere manieren om dat beeld te verkrijgenThe view die je krijgt though. Dat sterretje in je gezichtsveld....
Idd idem waakhonden en bevooroordeelde personen nee dank uZelfingenomen personen en bevooroordeelde personen en waakhonden
Is dat een uitnodiging?Dan wil ik een keer uit eten met jou. Ik ben benieuwd hoe je het personeel 'voldaan' maakt .
Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.In de Haagse straten, vooral s'avonds veel last van groepjes medelanders. Dit zijn vaak de jonge mannetjes met het standaard 13 in een dozijn kapseltje en hetzelfde uniform incl. nektasje en bontkraagje. Ze lopen altijd in groepen en staan eigenlijk alleen de dames belachelijk te maken en uit te schelden/lachen. Totaal respectloze houding, maar dat is ze in de rest van de maatschappij ook niet vreemd natuurlijk.
De dames zelf hebben er ook last van en ik ken dames die daardoor niet meer in de avond willen werken, als er al een naar binnen gaat dan hebben ze daar ook een enorm onbeschofte houding naar de dame toe. Ikzelf loop niet vaak, maar om die reden alleen overdag, dan heb je daar toch minder last van.
Die bevooroordeelde waakhonden lijken me nog het meest irritant.Zelfingenomen personen en bevooroordeelde personen en waakhonden
Het 1 sluit het andere niet uit he, maar dat beeld gelijktijdig met gepijpt worden kan alleen zo.Da's waar maar dan ga ik voor andere manieren om dat beeld te verkrijgen
En toch bestaan zeDie bevooroordeelde waakhonden lijken me nog het meest irritant.
Klopt......Maar andersom ook. Hoeveel dvp's zien er in klanten niet gewoon het geld dat ze meebrengen? De meesten kunnen dan nog een soort van rolletje spelen maar er zijn er zelfs die dat niet kunnen . Je weet wel, die bij elke handeling een diepe zucht slaken. Die moeten er evengoed van tussenuit.In het echte leven heb ik me nog nooit echt moeten ergeren aan iets, behalve misschien wat vaag volk of sluikvuil in raambuurten. Zelfs op gangbangs nooit echt haantjesgedrag ofzo meegemaakt dus daar zal ik wel steeds geluk hebben.
Toetsenbordhelden erger ik me ook niet meteen aan, je moet tenslotte begrijpen dat niet iedereen hetzelfde refentiekader heeft als jezelf en dat je een mening ook niet hoeft te delen om ze te begrijpen. Dat bespaart je een hoop stress.
Maar... als ik dan toch iets moet opnoemen waar mijn ogen van gaan rollen is het wel de mentaliteit van "het is maar een hoer".
Kijk, je hoeft ze van mij echt niet op een voetstuk te plaatsen, maar respect tegenover een ander mens vind ik wel het minste.
Je hoeft daarom geen proza te schrijven of elk geschreven woord af te wegen om zeker te zijn dat je wel politiek correct genoeg bent.
Als je er zelf maar voor zorgt dat je geen absolute eikel bent die mensen als gebruiksvoorwerp ziet/ gebruikt, komen we al een heel eind verder.
Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.
( dat is nou 1 v mijn ergenissen: mannen met te weinig fantasie en inlevingsvermogen )
Je kan er zoveel meer uithalen, maar dat kost een beetje nadenken en durf. Het is echt niet zo moeilijk hoor! Probeer het maar eens
Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.
Ik heb ook al een dame gesproken die alleen nog maar overdag wilt werken vanwege die groepjes mannen.
Ze denken dat ze wat zijn omdat ze in groepjes opereren lijkt net het leger samen sterk maar als individu stellen ze niks voor lafaards meer niet. Beveiliging inzetten zou niet verkeerd zijn om ze af te schrikken misschien helpt dat wel.Charlie heel herkenbaar wat je schrijft, het gaat hier inderdaad om islamitsche jongeren die in groepjes een ävondje uit gaan, er er genoegen in scheppen, om de dames te treiteren. en ook wel eens wandelaars proberen te provoceren. De uitbaters of mannen die bij pandjesbazen horen doen hier nauwelijks wat aan.
Ik heb ook al een dame gesproken die alleen nog maar overdag wilt werken vanwege die groepjes mannen.
Heb je wel eens van standje 69 gehoord? Vrouw on top of man on top.
Ja, dat nodeloos quoten is ook zeer irritant. Helaas een tekort aan moderatie, waardoor bv ook recensietopics vaak enorm vervuild worden.Verder snap ik niet waarom men moet quoten als je gelijk onder het bedoelde bericht reageert. Staat er nou één of meerdere berichten tussen dan snap ik het nog wel maar gelijk er onder reageren is echt onzinnig om te quoten.