Vrouwonvriendelijke recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht op elk van deze mannen die denken dat het zo cool is om prostituees "hoer" te noemen, naar een van hen zal gaan en haar dat in haar gezicht zal noemen. dan praten we verder :) want het is de naam van de baan, en er is niets mis mee - toch? Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Tenzij je drastisch wilt afvallen zou ik er niet op gaan zitten wachten, want ik denk dat je kunt wachten tot je een ons weegt.
Verder zou ik als ik jou was je energie aan andere zaken besteden.
Tis dat ik niet echt in de buurt ben, anders had ik wel geweten waar jij je energie op had mogen focussen, Dame! :p
 
Tenzij je drastisch wilt afvallen zou ik er niet op gaan zitten wachten, want ik denk dat je kunt wachten tot je een ons weegt.
Verder zou ik als ik jou was je energie aan andere zaken besteden.
Tis dat ik niet echt in de buurt ben, anders had ik wel geweten waar jij je energie op had mogen focussen, Dame! :p
ooo, zoals altijd, persoonlijke beledigingen in plaats van normale discussies. geweldig gedaan, en wat voor klasse, beste meneer :)
 
Mevrouw is van Poolse afkomst en schrijft haar eerste bericht in het Engels, waarschijnlijk omdat ze de Nederlandse taal niet helemaal machtig, daar komt een reactie op in het Nederlands. Vervolgens gaat ze over in het Nederlands.

Mijn vraag is of ze dit zelf schrijft of dat haar booker oid dit schrijft, want dit nederlands komt niet uit een vertaalapp. Dus met wie hebben we te maken. De Poolse prostituee of iemand anders?
 
Mevrouw is van Poolse afkomst en schrijft haar eerste bericht in het Engels, waarschijnlijk omdat ze de Nederlandse taal niet helemaal machtig, daar komt een reactie op in het Nederlands. Vervolgens gaat ze over in het Nederlands.

Mijn vraag is of ze dit zelf schrijft of dat haar booker oid dit schrijft, want dit nederlands komt niet uit een vertaalapp. Dus met wie hebben we te maken. De Poolse prostituee of iemand anders?
Fausto er wordt door dvp's over van alles gelogen dus ik kijk hier niet meer van op het begint voor mij heel normaal te worden.
 
mijn Nederlands is op A2-niveau, en ik gebruik zeker Google translator :) voor zover ik kan zien is er niemand anders in mijn huis behalve ik :p

Fausto er wordt door dvp's over van alles gelogen dus ik kijk hier niet meer van op het begint voor mij heel normaal te worden.
Arm ding, wie heeft tegen je gelogen? :(
 

Bijlagen

  • IMG_6362.png
    IMG_6362.png
    246,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Wat is dat voor een vogel??
Marco is van alle markten thuis.
Het is in ieder geval geen vogel en ook is het niet het Poolse woord voor bier.
Maar ik ben wel benieuwd of Natsasha een zuid of een noord Pool is.
Om het even luchtig te houden.
 
Ik zie dat je begrijpt wat ik bedoel :) je wilt het gewoon niet zeggen :)




Ik wacht op elk van deze mannen die denken dat het zo cool is om prostituees "hoer" te noemen, naar een van hen zal gaan en haar dat in haar gezicht zal noemen. dan praten we verder :) want het is de naam van de baan, en er is niets mis mee - toch? Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Natasha, laat je toch geen uren opnaaien over het gebruik van één woordje. Ik sta helemaal aan jouw kant omdat voor mij elke vrouw een vrouw is en daar ga ik respectvol mee om (verwacht dat ook wederzijds).
En natuurlijk zit dat woordje ook wel eens in mijn kop, maar dat zal jou toch worst wezen?
Voor mij ben je Natasha!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan