Vrouwen, die betalen voor seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij kunnen vrouwen neuken met wie en zoveel als ze zelf willen en altijd gratis... vraag genoeg lijkt me.

Ik was nieuwsgierig of mijn gedachten kloppen vandaar dit topic...
Meestal zijn het oudere vrouwen die een gigolo bestellen, mij lijkt het dat er bij die leeftijdsgroep niet genoeg vraag is

Kennen doe ik ze niet, maar als ik in een willekeurig stadscentrum in NL ben, wil ik het met de overgrote meerderheid niet doen. Ook niet gratis.

Dat denk ik ook wel eens, maar gewoonlijk loopt er toch een vent naast die dat blijkbaar anders ziet,
Geldt trouwens ook voor een groot percentage advertenties op kinky e.a., of positief gerecenseerde dames hier - een heleboel zou ik zelfs gratis niet willen . En toch hebben ze ook hun liefhebbers.
Volgens mij kunnen vrouwen neuken met wie en zoveel als ze zelf willen en altijd gratis... vraag genoeg lijkt me.

Ik was nieuwsgierig of mijn gedachten kloppen vandaar dit topic...

De term voor een mannelijke prostituee met vrouwelijke klanten is 'gigolo'.
(botter voor degenen met mannelijke klanten - "broodpoot" of 'schandknaap').

Dat is een kleinere markt dan andersom, maar als je daarop googelt zie je dat er wel (wat) aanbod is, naast een hoop mannen die zich gratis aanbieden.

De suggestie is dat de klanten geslaagde vrouwen zijn die seks van een knappe en capabele man willen zonder gedoe van een relatie of de types die ze in de kroeg of tinder treffen niet zien zitten.

Met wat zoekwerk vind je dan ook de 'testimonials' van vrouwelijke klanten met trauma's of bv borstamputaties die een "expert" in bed willen die met hun issues kan omgaan.

Ik heb geen idee hoeveel /hoevaak die dingen ook echt gebeuren . Ergens ooit, zeker wel. Vaak/typisch , geen idee. Maar goed, er is aanbod op Internet, dus de vraag zal er ook zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan