Ik zag een paar keer commentaar op het meisje v 21 waarover de topicstarter het heeft.
En bij deze voor veel (jonge) dames.
We mogen niet vergeten hoe je als meisje opgroeit. Of toch velen, want wil niet veralgemenen.
Ik neem mezelf even :
in de opvoeding werd nooit over seks gesproken, seks kwam bij mij over als iets uit liefde en dus enkel in een relatie.
Zelfs als puber kende ik het concept sex uit geilheid niet... (gelukkig veranderd, maar ook maar op mijn 37ste!).
Ik kwam uit een liefdeloze thuis, zag er ook nooit een knuffel of een connectie.
Daarbij komt dat je als puber / jonge vrouw overladen wordt met verwittigingen voor dubieuze mannen, verkrachters, flierefluiters,... . Jonge vrouwen komen met veel verkeerde reacties in contact, opmerkingen,...
De foute verhalen zijn legio.
En de belangrijkste mss nog wel voor hier:
Mannen hebben 7 x meer testosteron dan vrouwen. Dat is een groot verschil!
Vrouwen zitten anders in elkaar, ook al willen ze dat zelf niet. Naast de hormonenschommel staan in onze hersenen meer tabbladen open tegelijkertijd dan bij mannen.
De focus op het tabblad sex is meestal te delen met het tabblad to do lijstje, tabblad vriendinnen, tabblad zorgen,...
Niet evident die uit te schakelen, ook al ervaar ik dat zelf als zeer ambetant.
Een glaasje helpt vaak bij mij.
Maar met maturiteit en mezelf een andere blik op seksualiteit te geven, ben ik enorm open gebloeid en heb ik ondertussen een groter libido gelukkig.
Maar die groei is niet iedere vrouw gegeven. En soms heeft de vrouw dat niet altijd zelf in de hand.
Kon ik maar elke man dat inzicht geven en tegelijkertijd elke vrouw meer naakt zelfvertrouwen en een geil knopje...
.
Wie naast liefde en vriendschap een partner heeft die seksueel ook hetzelfde pad loopt, mag beide pollekes kussen.
Als dvp ben ik er graag voor die mannen die dat geluk niet hebben.
Ik hou van de verhalen hoe graag ze hun vrouw zien. Maar ik snap oprecht dat ze ook meer fysieke noden hebben.