Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dag actief en dan zulke prijzen.....Ik wacht de recensie's eerst af.

Ga je daar serieus op in dan? 500 euro voor 60 minuten incl gezellig babbeltje etc.. enkel omdat ze beide nog jong zijn en hij te lui is om zn schaamhaar weg te scheren? Ervaring met betalende cliënten is natuurlijk 0,0

Ben benieuwd hoe snel ze het opgeven, zeker als de instanties aan de deur gaan kloppen 🤭
 
Weet niet of deze er al tussen staat, maar eentje met een gouden kut.



Nog bare te neuken ook zie ik op de laatste video.

Succes wandelaars
Voor dat geld Kun je heen en weer vliegen naar manila of Bangkok en e'en veel mooiere dame e'en hele nacht beminnen
 
Ga je daar serieus op in dan? 500 euro voor 60 minuten incl gezellig babbeltje etc.. enkel omdat ze beide nog jong zijn en hij te lui is om zn schaamhaar weg te scheren? Ervaring met betalende cliënten is natuurlijk 0,0

Ben benieuwd hoe snel ze het opgeven, zeker als de instanties aan de deur gaan kloppen 🤭
Gewoon slim van ze ze weten dat ze jong en knap zijn en dat er altijd klanten zullen zijn die willen betalen.
 
Voor dat geld Kun je heen en weer vliegen naar manila of Bangkok en e'en veel mooiere dame e'en hele nacht beminnen
Klopt inderdaad. Het is nu nog duurder geworden. Niet meer 500 voor een uur, maar 400 voor een half uur en 800 voor een heel uur bij Sissel. Mij zal ze niet zien langskomen. Kan een aardige vakantie boeken voor 1 week voor dat geld.
 
Klopt inderdaad. Het is nu nog duurder geworden. Niet meer 500 voor een uur, maar 400 voor een half uur en 800 voor een heel uur bij Sissel. Mij zal ze niet zien langskomen. Kan een aardige vakantie boeken voor 1 week voor dat geld.
Ik denk een jaar geleden, toen ze nog wat minder bekend was, kon je haar een uur boeken voor €300,-. Toen is ze er een paar maandjes tussen uit gegaan, OF gestart en ineens betaal je €500,- meer haha.

Zou haar wel willen doen, moet ik wel eerst een loterij winnen vrees ik haha
 
Die heeft echt wel iets beters te doen 🙂
Zoals Joke verwennen ipv te reageren op bepaalde reacties?
Yses snap ik helemaal.
Vraag me persoonlijk al langer af wat topics over prijzen en wat men bereid is te betalen nog toevoegen aangezien de topics vaak gestart worden door dezelfde personen die als puntje bij paaltje komt niet willen of kunnen luisteren naar andere argumenten 🙄🙄
 
Zoals Joke verwennen ipv te reageren op bepaalde reacties?
Yses snap ik helemaal.
Vraag me persoonlijk al langer af wat topics over prijzen en wat men bereid is te betalen nog toevoegen aangezien de topics vaak gestart worden door dezelfde personen die als puntje bij paaltje komt niet willen of kunnen luisteren naar andere argumenten 🙄🙄
Het gaat niet alleen over wel of niet luisteren naar argumenten, maar ook naar de inhoud van de eigen portemonnee.
 
Vraag me persoonlijk al langer af wat topics over prijzen en wat men bereid is te betalen nog toevoegen aangezien de topics vaak gestart worden door dezelfde personen die als puntje bij paaltje komt niet willen of kunnen luisteren naar andere argumenten 🙄🙄

Zoals best veel ........


Voegt t helemaal NIKS toe .

Men maakt zich er vooral belachelijk mee , zeker bij de dames .
Die heeft echt wel iets beters te doen 🙂

Misschien onkruid uitsjorren in de tuin .....


😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan