Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de banken en overheid er het cash geld uit hebben ,zal zo iets wel eens vaker kunnen gebeuren. Dat ze zal zeggen voor een uur koop voor mij dit.
Het heeft er alle schijn van dat ze graag van contant geld af willen en helaas helpen sommige instanties daar driftig aan mee, al dan niet bewust.
Maar laten we blijven hopen dat het nooit zover zal komen.
Het is net als met privacy: je weet pas wat het is als je het niet meer hebt.

Ben vandaag bij moriah geweest en ze zit op dezelfde locatie als megan. Ze vertrekken overmorgen. Moriah is echt een beest in bed veel speeksel en liet veel toe. Mocht beffen 2vingers 3 vingers niets was haar teveel. Heb geen anaal gedaan aangezien de prijs voor een half uur 120+60 voor pzc was had ik anaal laten schieten. Wel een bbl maar geile natuurlijke tieten en de kont was goed zacht. Vroeg of ik de babyolie mocht pakken en het werd een shinefeest😂😂👌🏽. Morgen wil ik eerlijk gezegd megan aanpakken aangezien die recencies mij erg nieuwsgierig maken, maar mijn portemenee zegt nee😂. Ik laat weten als ik morgen toch mijn lul achterna loop. Fijne avond wandelaars
Is haar kont echt of nep?

Is haar kont echt of nep?
Denk dat ze vet van haar buik heeft ingespoten bij haar billen en een tummy tuck is een soort operatieve corset😂 ja ik ken al die behandelingen. Hou zelf van puur natuur,maar haar kont voelde wel natuurlijk en was echt huge. En dat was anis in osdorp wat een figuur mollig etc echt een dikke kont maar die is gepensioneerd helaas echt helaas😅

Die durft....
Eerlijk waar alles is duurder geworden. Dan begrijp ik ook wel dat sommige meiden 120 in plaats van 100 vragen voor een half uur. De rest volgt toch wel mee in de prijsverhoging. Weet nog dat half uurtje 80 was maar helaas id die tijd voorbij
Ik weet dat ze maar 1 keer beet hoeven te hebben om te cashen met die prijzen.
De belangrijkste vraag is echter:
Komen die klanten terug ??
Ik ga niet terug aangezien er wel een klik was en de daad goed was. Ga ik liever naar sarai die is echt top en doet echt passief mee. Leuke meid ook, zit nu in amsterdam als het goed is, die vraagt nu ineens ook voor alle extras. Dus die ziet mij ook niet meer

Eerlijk waar alles is duurder geworden. Dan begrijp ik ook wel dat sommige meiden 120 in plaats van 100 vragen voor een half uur. De rest volgt toch wel mee in de prijsverhoging. Weet nog dat half uurtje 80 was maar helaas id die tijd voorbij
Er zijn ook genoeg dames die 150 euro voor een halfuur vragen mannen kunnen het toch niet laten, dus waarom niet begrijpelijk van de dames kant.

Het is goed met ze. Al een tijdje niet meer gezien, maar er stond een advertentie van iemand uit Twente die mannen uitnodigde om van buiten het huis naar zijn vrouw te kijken (begluren) en dat kon voor nop.

Voor 150 euro mag je toekijken en aftrekken

Is dat niet jezelf dubbel laten naaien? (Al mag je voor dat laatste nog eens 100 euro extra bijleggen)
Waarom zou je überhaupt betalen om twee mensen te zien neuken hoe zielig kun je zijn dan als persoon. Volgens mij gokken ze op oudere heren die geen erectie kunnen krijgen en alleen maar willen toekijken. Ze hadden ook gelijk 250 euro kunnen vragen inplaats van deze onzin.

Terug
Bovenaan Onderaan