Goedenavond,
Na het lezen van deze reacties wil ik even mijn kant van het verhaal vertellen.
Ten eerste
@jeroen3040 is niet langs geweest en dat kan ik jullie met 100% zekerheid vertellen, hij heeft mij meedere malen geappt maar niet geboekt. Herken de foto die hij hier gebruikt op het girlsforum ook van whatsapp.
Ongelofelijk dat je dit ook zo schrijft over mij terwijl dit niet eens klopt. Iedereen mag zn mening hebben en daar heb ik absoluut geen problemen mee.
Maar ga nou niet zo lopen liegen dat je langs bent geweest. Verhalen kunnen altijd verzonnen zijn maar dit is iets persoonlijks naar mij toe vanuit jou kant.
En de reden dat ik heb gecanceld
@lordvoldemort is omdat je negatief over mij praat hier op het forum meerdere malen zelfs. Terwijl je mij nog nooit hebt ontmoet?
Je hebt mij via Romy Indy geboekt en aanbetaald. En ben er toevallig achtergekomen wie je bent ( ik ga geen namen noemen ). En dan lees ik ook nog dat je een comment had geschreven dat ik niet betrouwbaar ben?! Je aanbetaling is netjes terug gestort.
Ik vind dit best wel triest dat je zo negatief over mij praat en alsnog een date boekt. Ik wil die negativiteit helemaal niet over mij vloer hebben, dat is ook de reden dat ik deze boeking gecanceld heb.
Ik cancel niet zomaar, maar dit vind ik echt niet kunnen. & de aanbetaling vraag voor bevestiging dat onze afspraak 100% doorgaat. Wil je niet aanbetalen? Geen probleem maar dan neem ik geen boeking aan.
Mocht je dit niet vertrouwen dan kan ik zeker videobellen om bevestiging te geven dat ik geen catfish ben.
Ik wens jullie nog allemaal een fijne avond toe
-xx- Valerie Mariah