Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl bij geweest?Blijkbaar genoeg idioten die zulke bedragen betalen. Ik vind haar 150 per uur waard meer is weggegooid geld.
Nou zijn er meer dan je denk hoor.
Dat wordt nogal dikwijls aangeboden en gevraagd en min of meer als een normale extra gezien, daarom is er nog niks mis met de dame.Nee ben er niet geweest maar een dame die over over haar klanten wil plassen daar moet ik niets van hebben, spoort sowieso niet.
Waarom? Plasseks is een heel normale fetish. Plas is ook chemisch gezien steriel en veel minder 'vies' dan sperma, en mannen die klaarkomen in een dame haar mond of op een dame haar buik, borsten, gezicht, enz, dat vind je dan wél normaal? Ik zie geen verschil, maar natuurlijk heeft iedereen hierover zijn eigen mening en zijn eigen voorkeuren.een dame die over over haar klanten wil plassen daar moet ik niets van hebben, spoort sowieso niet.
Een paar jaar geleden had ik dat een volkomen belachelijke uitspraak gevonden. Want 'een fetish is per definitie niet normaal'. Gelukkig ben ik tot compleet andere inzichten gekomen.Plasseks is een heel normale fetish.
Want plassen en schijten over mensen is iets heel normaal wil je zeggen. Als een dvp zoiets doet dan heeft ze een steekje los zitten en is er iets misgegaan in haar jeugd, er zijn ook grenzen vind ik.Dat wordt nogal dikwijls aangeboden en gevraagd en min of meer als een normale extra gezien, daarom is er nog niks mis met de dame.
Mijn ding is het ook niet, maar heb je de film 'Turks Fruit' gezien?
Dat ging toen al die richting op.
Het feit dat ze aanbiedt letterlijk op mannen te 'schijten' en er dan ineens ook grof geld voor vraagt, zegt veel meer over wat ze van klanten denkt.
Plassen en schijten zijn twee totaal verschillende dingen. Het gros van de mensen die plasseks willen, heeft helemaal niets met kakseks. Als jij vindt dat er aan een dvp die wil plassen bij de seks een steekje los zit, dan is er volgens mij met een zeer groot deel van de dvp's iets mis, want plasseks is absoluut niet abnormaal. Het wordt ook heel erg veel gevraagd aan dvp's.Want plassen en schijten over mensen is iets heel normaal wil je zeggen. Als een dvp zoiets doet dan heeft ze een steekje los zitten en is er iets misgegaan in haar jeugd, er zijn ook grenzen vind ik.
En jij hebt het recht om voor anderen te bepalen waar die grenzen liggen, zeker.Want plassen en schijten over mensen is iets heel normaal wil je zeggen. Als een dvp zoiets doet dan heeft ze een steekje los zitten en is er iets misgegaan in haar jeugd, er zijn ook grenzen vind ik.
Maar om nou te zeggen dat het een "normale" handeling is, vind ik ook wel een beetje ver gaan.En jij hebt het recht om voor anderen te bepalen waar die grenzen liggen, zeker.
Het wordt zo vaak gevraagd, dat het even normaal is als anale seks, SM, enz. Het is trouwens in de meeste gevallen de dvp die over de klant plast, en niet zoals jij het hier beschrijft. De spanning en daarmee ook het genot zit voor een deel in de intimiteit van plassen. Zelfs in de sauna waar iedereen in zijn bloot gat rondloopt, zit er een deur aan de WC. We overschrijden met plasseks die grens, en dat maakt het geil. Ook het voelen van de lichaamswarmte van een dame kan als geil ervaren worden. Er zijn mannen genoeg die al geil worden als ze een dame horen plassen op een WC.Maar om nou te zeggen dat het een "normale" handeling is, vind ik ook wel een beetje ver gaan.
Ik zal eens vragen aan de dvp die ik bezoek, of ik eens lekker over hun heen mag urineren.
Ik vrees toch op zijn minst een gefronsde wenkbrauw.
ik zal maar zeggen ieder zijn ding, overigens vind ik anale seks ook geen normale seksuele handeling, maar dat terzijde.Het wordt zo vaak gevraagd, dat het even normaal is als anale seks, SM, enz. Het is trouwens in de meeste gevallen de dvp die over de klant plast, en niet zoals jij het hier beschrijft. De spanning en daarmee ook het genot zit voor een deel in de intimiteit van plassen. Zelfs in de sauna waar iedereen in zijn bloot gat rondloopt, zit er een deur aan de WC. We overschrijden met plasseks die grens, en dat maakt het geil. Ook het voelen van de lichaamswarmte van een dame kan als geil ervaren worden. Er zijn mannen genoeg die al geil worden als ze een dame horen plassen op een WC.
Geen probleem als jij het voor jezelf niet normaal vindt. Maar hoe Rimon het stelde, legde hij imo zijn norm aan anderen op en dat staat mij niet aan.Maar om nou te zeggen dat het een "normale" handeling is, vind ik ook wel een beetje ver gaan.
Ik zal eens vragen aan de dvp die ik bezoek, of ik eens lekker over hun heen mag urineren.
Ik vrees toch op zijn minst een gefronsde wenkbrauw.
Goeie vraag. Als je seks gaat herleiden tot een puur rationeel gebeuren, is het zelfs helemaal niet normaal dat wij naar een dvp gaan, want seks is door de natuur 'uitgevonden' om ons voort te planten en ik denk niet dat we naar een dvp gaan om haar zwanger te maken. Nee, seks voor de fun is niet meer of niet minder dan het omzetten van onze geilste driften in genot en plezier. En wat daar precies allemaal komt bij kijken, kan voor iedereen anders zijn, maar plassen is daarbij zeker geen vreemd element.Wat is tegenwoordig normaal .....