- 668
- 29/07/21
- 1.485
Ik denk dat de priveontvangst dames vaak niet geregistreerd staan als sexwerker, en ik vermoed dat ze geen belasting betalen. Hiermee zijn ze oneerlijk aan het concurreren met raamdames. Dit zal mogelijk het prijsverschil verklaren
Voor zeker dat de overgrote meerderheid geen belasting betaald! En ik denk dat we allemaal wel weten hoe creatief je als zzp'er kan boekhouden (voor het deel wat wel legaal werkt). Ik ben bij dames geweest die gewoon thuis of bij een kennis ontvingen; voor niks of weinig; flink cashen hoor, zonder enige twijfel. Maar het grappige is dat ze eigenlijk juist niet (echt) concureren op prijs.
Ik vind het wel opvallend altijd dat in NL de illegale seks sector massa's klanten trekt, terwijl die wandelaars ook legaal naar ramen/clubs etc kunnen gaan voor hetzelfde geld alsniet vaak goedkoper...als de (of iig een deel) van de illegale sector flink minder vergoeding zouden vragen/krijgen en bijv netto hetzelfde zouden overhouden (bereid zijn te werken voor) als bijv. clubdames, dan zou die hele legale sector binnen no time ophouden te bestaan...misschien maar goed dat er niet al teveel concurentie op prijs plaatsvind
Volgens de Psycholoog Abraham Maslov, behoord intimiteit wel degelijk tot een van de basale behoeftes van de mens.
Vind dat altijd wel een interessante stelling. Want ik vond er bijv. wel wat voor te zeggen dat betaalde seks veel langer/vaker/sneller weer open had gemogen, vanwege dit aspect; gebrek daaraan had echt wel een negatieve mentale invloed op mij merkte ik. Verder grotendeels wat Eagle al zei, met een kleine note: tijdens corona merkte ik ook wel dat ik meer en meer ging wandelen / focusses op / zocht naar 'intimiteit' tijdens de date, ipv vooral voor de seks/standjes afwerken, klaarkomen, meer dingen als knuffelen,strelen,hands all over, lichamen tegen elkaar, echt huidhonger stillen, iig anders dan hoe mijn familie leden aan me zitten