Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echte he...mevrouw "houdt van seks en alles eromheen" maar langer dan een half uur doet ze niet...hoewel ze wel weer "Ik verwacht van jou dat je respect heb voor mij en mijn lichaam en we op een prettig tempo genieten van elkaar!" hoe the hell ga je "een pretig tempo" krijgen als je alleen maar vluggertjes en half uurtjes doet...en vluggertje tijd-geld-technisch meest aantrekkelijk maakt...misschien net een heel ietsie pietsie klein btj minder overduidelijk alleen maar zo veel mogelijk geld in zo weinig mogelijk tijd willen verdienen :rolleyes:

Echte he...mevrouw "houdt van seks en alles eromheen" maar langer dan een half uur doet ze niet...hoewel ze wel weer "Ik verwacht van jou dat je respect heb voor mij en mijn lichaam en we op een prettig tempo genieten van elkaar!" hoe the hell ga je "een pretig tempo" krijgen als je alleen maar vluggertjes en half uurtjes doet...en vluggertje tijd-geld-technisch meest aantrekkelijk maakt...misschien net een heel ietsie pietsie klein btj minder overduidelijk alleen maar zo veel mogelijk geld in zo weinig mogelijk tijd willen verdienen :rolleyes:
Het zijn nogal bedragen ook, typisch geval van zo snel mogelijk zakken vullen. Vraag me ook af hoe serieus deze advertentie is hoor. Heb je die reviews gelezen onder haar profiel.

Het zijn nogal bedragen ook, typisch geval van zo snel mogelijk zakken vullen. Vraag me ook af hoe serieus deze advertentie is hoor. Heb je die reviews gelezen onder haar profiel.

Het is zonder meer een beetje vreemd allemaal; maar ze lijkt iig te bestaan.

Het is zonder meer een beetje vreemd allemaal; maar ze lijkt iig te bestaan.
Lijkt me toch weleen verdachte recensie..

Heel hoge inflatie, alles wordt duurder, vooral energie, de dames hebben ook die kosten wat normaal is.
Maar toch vind ik dat sommige prijsstijgingen bij dames vrij stevig zijn.Kan misschien contraproduktief worden.
Het zou spijtig zijn mocht het wandelen enkel voor de kapitaal krachigen worden, die zouden dan voor hun geld heel stevige eisen op tafel kunnen leggen.
Ik hoop alvast van niet, maar mijn wandelfrequentie is wel serieus gedaald.
Groeten

Heel hoge inflatie, alles wordt duurder, vooral energie, de dames hebben ook die kosten wat normaal is.
Maar toch vind ik dat sommige prijsstijgingen bij dames vrij stevig zijn.Kan misschien contraproduktief worden.
Het zou spijtig zijn mocht het wandelen enkel voor de kapitaal krachigen worden, die zouden dan voor hun geld heel stevige eisen op tafel kunnen leggen.
Ik hoop alvast van niet, maar mijn wandelfrequentie is wel serieus gedaald.
Groeten
Ik ben lang niet meer zo actief als eerst, maar blijkbaar is het voor de meeste klanten geen probleem. Ik zoek wel naar alternatieven en die zijn er gelukkig genoeg :)

Waar ik het meeste van baal vandaag de dag zijn de half-uur prijzen. Ik ben dan nog zo 'gek' dat ik wel bereid ben 200 voor een uur te betalen - mits vaste dame/ goede recensies en het hele pakket is inbegrepen. Maar voor een halfuur tegenwoordig 150 vragen vind ik wel vervelend; de drempel om dan een 'nieuwe' dame te bezoeken en uit te proberen vind ik dan te hoog. Als het tegenzit kan ik er nog worst case mee leven dat ik 100 kwijt ben en dat ik 120-130 moet betalen om wel aan m'n gerief te komen. Op deze manier al helaas veel meiden overgeslagen. Ze stellen tegenwoordig ook de prijzen zo dat een half uur of driekwartier onaantrekkelijk is en je haast wel een uur moet 'afnemen'.

En wat me ook opvalt; dames die wel minder vragen (90-100-110 half uur) gooien er nog 25-50 bovenop voor pzc en half zoenen wat ze verkopen als tongzoenen.

En mn laatste frustratie😅: 100 voor anaal word ik helemaal naar van.

Ik hou wel van wat wildere seks en als ik dus anaal, pzc, rimmen en verschillende standjes wil ben ik 350 - 400 voor een uur kwijt minimaal.

Waar ik het meeste van baal vandaag de dag zijn de half-uur prijzen. Ik ben dan nog zo 'gek' dat ik wel bereid ben 200 voor een uur te betalen - mits vaste dame/ goede recensies en het hele pakket is inbegrepen. Maar voor een halfuur tegenwoordig 150 vragen vind ik wel vervelend; de drempel om dan een 'nieuwe' dame te bezoeken en uit te proberen vind ik dan te hoog. Als het tegenzit kan ik er nog worst case mee leven dat ik 100 kwijt ben en dat ik 120-130 moet betalen om wel aan m'n gerief te komen. Op deze manier al helaas veel meiden overgeslagen.

Zo herkenbaar dit!! Voor mijzelf hetzelfde idee / principe al zij het met iets lagere prijzen. Ik hou het lekker simpel; ga principeel gewoon niet boven 150 pu betalen...en die dames met alles extra aka puur money orientated zijn kunnen wat mij betreft de pieppiep krijgen; ben meer van de dames die dingen inclusief doen omdat ze het leuk zouden vinden als ik terug kom ;)

Ben het verder met je eens dat -zeker met toch wel mindere kwaliteit deze dagen- meteen voor een uurtje gaan is niet altijd echt verstandig is; wil zelf dat risico eigenlijk ook niet meer lopen. Stond de laatste paar x bij nieuwe (nog niet gereviewde) dames na 35-45min buiten...lekker snel all exclusive afgewerkt te voelen dus ja 'de lol van' volledig nieuwe 'proberen' was daarna voor mij ook wel over. Het is tenslotte niet alsof je teveel betaald geld terug krijgt + dat soort dames is hier niet voor terugkerende klanten dus het boeit ze ook niet echt je zo te naaien of als je een slechte recenssie schrijft etc.

Ben zelf trouwens ook niet echt meer bereid meer dan 100-120,- voor zo'n 'eerste test-run' te betalen; soms kan je nog 45m voor dat geld; dan sla ik er een paar op om misschien ooit eens te proberen maar effectief is de drempel al te hoog. De laatste maanden eigenlijk gewoon afwachten tot een paar man hier laaiend enthausiast is over een 150pu dame voordat ik wat nieuws toevoeg aan mijn repertoire :)

200 voor een uur is echt de limiet voor mij, en dan mag daar wel een extra service aan gekoppeld zijn, ik denk dat enkele dames zich toch serieus aan het " overschatten" zijn.
Toppers gaan dit wel nog binnenhalen, de rest zal toch iets aan het bussinessplan moeten aanpassen

[h4][/h4]

Prijzen

Vluggertje
€ 120
30 minuten
€ 200

:oops:
Fake en hier bekend:

Trouwens nog nooit naar mannen gekeken op Kinky...niet echt mijn ding, maar weet iemand misschien in algemene zin of die mannen die adverteren op Kinky er (overwegend) op staan voor andere mannen of voor vrouwen!?

Dat is makkelijk te vinden:
Selecteer in het zoekfilter: Geslacht: mannen, Seksuele voorkeur: hetero. Levert 10 pagina's met resultaten op.
Selecteer nu: Geslacht: mannen, Seksuele voorkeur: gay. Levert 3 pagina's met resultaten op.

Wat is de definitie van High-class masseuse? Een masseuse die al je lichamelijke pijn en klachten weg kan halen door haar massages?🤔.
Tja, enigste tipje van de sluier uit haar advertentie;

Ik ben van mening dat de fysieke aanrakingen die ik op een zeer sensuele manier geef, samen met de energetische massage jou even naar een andere level brengen.

:sleep:

Paar biertjes brengen mij ook naar een ander/next level, véél goedkoper ook.

Goed orgasme though........., meerdere levels omhoog, voor even. 😇

Ze zegt "Ik ben een 47 jarige High class exclusief, lekkere, gekke, spannende, stoute, ondeugende, tropische en getrouwde masseuse"

Ik weet niet zeker wat er niet onder valt; maar of dat high class of alles wat erna volgt zit er niet in bij haar :D

Geen idee wat high class masseuse zou moeten betekenen; de high class dvp's vinden zichzelf meestal geweldig iig en ik denk ergens dat ze vooral ook dat bedoeld sinds ze denkt 250pu waard te zijn voor een 'tantra' massage zonder HJ moet echt niet gekker worden :p

Nu weet ik dat tantra niet per definitie met klaarkomen is, maar voor mij persoonlijk is er weinig frustrerender dan die energie opbouwen en opbouwen tot je op het punt staat te exploderen...en dat dan niet doen, totdat je thuis komt en het zelf met de hand afmaakt; echt totaal kansloos imo ik zou iedereen adviseren gewoon lekker 3-4 uur naar Thaise dames te gaan!

Terug
Bovenaan Onderaan