Natuurlijk hangt het ook samen met je financiële situatie.
Maar als je je het gemakkelijk kunt permitteren dan interesseert het je niet zoveel dat het veel geld kost, dan wil je zoveel mogelijk genieten van het leven en daar horen dan deze bezoekjes bij. Maar zo is het met alles, als je bijna geen financiële reserves hebt is het bv ook beter om niet op vakantie of uit eten te gaan.
Klopt helemaal.
Prima salaris, lage woonlasten (deels afgeloste hypotheek tegen lage rente), nog lopend energiecontract, geen dure hobbies (buiten deze dan), geen dure, lange vakanties, prachtige auto maar rij die wel 10 tot 12 jaar voor er een andere komt etc etc.
Heb voor het overgrote deel van mijn raambezoekjes vaste dames waar de relatie na jarenlang bezoek zeer goed mee is (mijn inschating). S'avonds appje sturen, volgende dag langsgaan en altijd tevreden weer naar buiten.
Besparen? Heeft voor mij geen nut.
Geen vrouw, geen ex, geen kinderen. Als ik overlijdt dan ja.... heb ik er in elk geval niets meer aan.
Leef volgens de volgende wijsheid die iemand me ooit verteld heeft:
Ik kan een briefje in mijn binnenzak doen dat als er iets gebeurd ze al mijn geld in mijn kist moeten stoppen omdat ik er zo vreselijk hard voor gewerkt heb. Maar ja wat heb je daar aan. Dus kan ik er beter voor die tijd van genieten.
Er gaat bij mij veel geld richting mijn dames, maar vind dat ik er ook heel veel voor terug krijg.
Als één van de dames stopt, dan "zoek" ik totdat ik weer een nieuwe dame vind met uitstekende service en een soort "onderlinge klik". Dat soort raambezoek vind ik een stuk prettiger dan steeds weer andere dames bezoeken die je amper kent. Prijs-kwaliteit is als ik de recensies hier lees ook een stuk hoger bij vaste klanten.
Ik snap dat niet iedereen veel geld kan beteden. Maar "sparen" heeft voor mij geen zin.
Het geld dat wel op de bank staat wordt momenteel gewoon 10+ % per jaar minder waard dus dat schiet ook niet op en ik verwacht dat dat nog wel even zo zal blijven doorgaan. Verlies daarop zal de komende jaren alleen maar oplopen.
Dus dan heb ik er liever nu een prettige tijd van.