Trancemaster
Newbie
Wendy vraagt ook om een voorschot van €50,= iemand hier ervaring mee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFotograaf uit Amersfoort maakte de profielfoto
Wendy vraagt ook om een voorschot van €50,= iemand hier ervaring mee?
Kijk even op WHG en je weet voldoendeHier ook één uit Grou (Friesland) die voorschot vraagt:
Ik heb vriendelijk bedankt.
Oké wil dat nog wat zeggen?
Lijkt me vragen om opgelicht te worden.De laatste tijd zijn er m.i, veel dames van plezier die een voorschot vragen, voordat je evt een afspraak kan maken.
Wie heeft hier goede of slechte ervaring(en) mee.
Ik doe het liever niet: want je loopt kans dat je je geld kwijt bent, je IBAN nummer nu bij haar bekend zal zijn met alle gevolgen van dien etc.
Heb er 3 via WhatsApp gekregen wat te mooi lijkt om waar te zijn… als ik dit nu zo zie zou het toch wel waar kunnen zijn. Heb dus slechte ervaring met voorschot en heb dit ook uitgelegd. Als ze dat niet begrijpt jammer dan. Alleen een bevestiging hier van een bezoeker welke haar echt ontmoet heeft na aanbetaling kan het wellicht veranderen.Bij een foto shoot worden meer foto's gemaakt. Ik had dan meer foto's bij de advertentie verwacht. En als het haar foto is, mag de fotograaf deze dan als portfolio foto gebruiken? Ik zou het gewoon netjes vragen. Als je geen reactie krijgt, dan weet je genoeg.
50 euro is een boel geld om zo maar te betalen, ik zou heel voorzichtig zijn.
Slechte ervaring 110 euro kwijt voor nietsDe laatste tijd zijn er m.i, veel dames van plezier die een voorschot vragen, voordat je evt een afspraak kan maken.
Wie heeft hier goede of slechte ervaring(en) mee.
Ik doe het liever niet: want je loopt kans dat je je geld kwijt bent, je IBAN nummer nu bij haar bekend zal zijn met alle gevolgen van dien etc.
Als je haar kent, en zij jou dus ook, waarom is een voorschot dan nog nodig??Hangt er al vanaf bij welke dame.
heb deze week het volledig bedrag een dag of 2 op voorhand overgeschreven.
Doe ik uiteraard maar bij dvp die ik ken en vertrouw.
Omdat deze dame altijd met een voorschot werkt. Zonder voorschot geen date.Als je haar kent, en zij jou dus ook, waarom is een voorschot dan nog nodig??
T wordt nog niet genoeg vermeld op de diverse sites zeker ?Ben hier 1 keer ingetrapt, daarna nooit meer. Aanbetaling, voorschot, "benzinekosten", nee, dan maar niet, want de kans is groot dat het dan óf een nepaccount is óf dat de dame een oplichtster is.
Hoe bedoel je ?Iemand met een gereputeerde advertentie ja anders zeker niet!
Iemand waar je van weet niet bedot te worden, een betrouwbaar profiel die al meermaals besproken is.Hoe bedoel je ?