Voormalig lid 12783
Stamgast
Kan jij ook al met je ogen fakenNou ik heb gemerkt dat het echte samen genieten menig man vd apropos brengt...
Dus misschien heel voorzichtig kijken naar die oogjes van mij want die verklappen zoveel..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan jij ook al met je ogen fakenNou ik heb gemerkt dat het echte samen genieten menig man vd apropos brengt...
Dus misschien heel voorzichtig kijken naar die oogjes van mij want die verklappen zoveel..
Het is toch leuk zoIk denk dat ik weer even terug trek naar mijn eigen post voordat dit draadje helemaal off topic gaat
Zulke dames zijn puur op je geld uit als ze een beetje fatsoen had was ze wel doorgegaan en je op z'n minst een massage aangeboden en het uur volgemaakt.Als beginnende wandelaar, zo'n 2jr geleden, wel meegemaakt dat de DVP er misbruik van had gemaakt. Na de betaling voor een uur, zei ze stellig: ik geef geen geld terug, dus dan weet je dat. Ik was me geen kwaad bewust omdat ik voor een uur had afgesproken. Omdat ze me wel gruwelijk had opgewonden met haar pijpkunsten en haar cowgirl verrichtingen ook niet verkeerd waren, kwam ik binnen 20min klaar. Maar dat was het dan ook
Ze kleedde zich aan en zei dat ze nog dingen moest doen, ze had het druk…
Geen tweede ronde en ik zat na 25min weer in de auto.
En toen snapte ik haar opmerking: je krijgt niks terug!
Haha, zelfs in deze situatie zullen er vast wel wandelaars zijn die de dvp in bescherming zullen nemen en zeggen;Als beginnende wandelaar, zo'n 2jr geleden, wel meegemaakt dat de DVP er misbruik van had gemaakt. Na de betaling voor een uur, zei ze stellig: ik geef geen geld terug, dus dan weet je dat. Ik was me geen kwaad bewust omdat ik voor een uur had afgesproken. Omdat ze me wel gruwelijk had opgewonden met haar pijpkunsten en haar cowgirl verrichtingen ook niet verkeerd waren, kwam ik binnen 20min klaar. Maar dat was het dan ook
Ze kleedde zich aan en zei dat ze nog dingen moest doen, ze had het druk…
Geen tweede ronde en ik zat na 25min weer in de auto.
En toen snapte ik haar opmerking: je krijgt niks terug!