- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heet-zin-in-een-volle-geile-dame-kom-maar_8075102
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Eline thuisontvangst Driebergen
ze adverteert op eromarkt , stond vroeger ook op H , maar kon hier niks over haar vinden...
mollige 55+ vrouw, noemde zich voorheen "stoeipoes" of hete stoeipoes.
ontvangt al jaren, was een van mijn eerste dvp prive ontvangst.
is een lieve vriendelijke vrouw, vooral een ster in knuffelen, is wat mij betreft te knuffelig , als je niet oplet stopt ze een vibo in je hol , want zij weet wat jij lekker vind "ahum" ...
ik vond het te soft allemaal, dus was de laatste keer voor mij , pijpen kort en soft , trekken kort en soft , ze word graag en lang gelikt , zowel tepels als kut , maar ik betaal niet om haar 3 kwartier te plezieren en dat het laatste kwartiertje voor mij is.
neuken gaat wel , ze is wel meegaand , maar door een probleem met haar benen niet helemaal flexibel.
nogmaals een lieve vrouw, maar beter voor de oudere wandelaars onder ons.
een geweldig stel tieten en een spuitpoes , als je je best erop doet.
ze adverteert op eromarkt , stond vroeger ook op H , maar kon hier niks over haar vinden...
mollige 55+ vrouw, noemde zich voorheen "stoeipoes" of hete stoeipoes.
ontvangt al jaren, was een van mijn eerste dvp prive ontvangst.
is een lieve vriendelijke vrouw, vooral een ster in knuffelen, is wat mij betreft te knuffelig , als je niet oplet stopt ze een vibo in je hol , want zij weet wat jij lekker vind "ahum" ...
ik vond het te soft allemaal, dus was de laatste keer voor mij , pijpen kort en soft , trekken kort en soft , ze word graag en lang gelikt , zowel tepels als kut , maar ik betaal niet om haar 3 kwartier te plezieren en dat het laatste kwartiertje voor mij is.
neuken gaat wel , ze is wel meegaand , maar door een probleem met haar benen niet helemaal flexibel.
nogmaals een lieve vrouw, maar beter voor de oudere wandelaars onder ons.
een geweldig stel tieten en een spuitpoes , als je je best erop doet.