Voeten-loverrr
Newbie
- 5
- 23/08/23
- 0
Heb je een link vank haar?Van Ami natuurlijk!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je een link vank haar?Van Ami natuurlijk!
Van wie zijn deze mooie voetjes??
Ik weet niet welke Ami hier gesuggereerd wordt, maar mijn Ami vindt het ook erg leuk om haar voeten te laten aanbidden, maar ze heeft geen tatoeage op haar voet.Heb je een link vank haar?
Sharon bij Park 118 in Amsterdam is met haar schoenmaat 31 de perfecte dame voor deze feet fetishWie oh wie heeft een gouden tip voor me?
gek op voetjes; strelen, likken, zuigen aan die teentjes en dan lekker gaan tussen de tenen, tegen de voeten….. en ze lekker volspuiten….
Alle tips welkom
Sharon bij Park 118 in Amsterdam biedt speciale service voor feet fetish. Heerlijke kleine voeten met zachte teentjes waar je goed op kan sabbelen...Goedendag,
Ik ben echt een voetliefhebber, alleen kom ik moeilijk in contact met dames die voeten aanbieden. Ik hou zelf van een heerlijke footjob, voeten likken en kussen.
Kunnen jullie mij in contact brengen met dames die hun voeten aanbieden tegen betaling en die dat vaker heeft gedaan!
ook wil ik weten wat jullie ervaringen zijn met een voetendate en bij wie.
Hartstikke dank
Hallo allemaal!
Ik ben opzoek naar een Meesteres wiens voeten zeer sterk ruiken en ook echt vies zijn. Heeft er iemand ervaring met een Meesteres in Nederland die echt zweetvoeten heeft en die dan ook echt stinken?
Please let me know
Groetjes!
Nu... bij Nicole kan je ook lekker haar tenen likken... terwijl je diep in haar bent hoor!Verder is Rebecca (van Freya Hulst) een aanrader, als je van erg kleine en verzorgde voetjes houdt. Ze laat je er rustig aan sabbelen en ze is een schatje
Moet je bij de meeste vrouwen toch niet mee afkomen! Mijn ervaring!Ben ik nou de enige roepende in de woestijn die het opwindend vind om mooie vrouwenvoetjes te kietelen? Ik lees alleen maar tenen likken en zuigen, maar daar valt kietelen toch ook onder? Of is dit weer een andere tak van sport?
Jouw voeten kietelen, dat kan vast wel bij Zina in Gent. Zij begon spontaan mijn voeten te masseren en ze zelfs te kussen, likken en bijten.Ik hou beslist niet van kippenvel. Maar wel dat ik bijvoorbeeld vastgebonden word en de dame me in kwestie me onder mijn voeten kieteld of ik bij haar. Dat kan met de vingertoppen zijn maar ook met speeltjes.
Heb je misschien een link van haar advertentie ergens?Jouw voeten kietelen, dat kan vast wel bij Zina in Gent. Zij begon spontaan mijn voeten te masseren en ze zelfs te kussen, likken en bijten.
Zelf is ze volgens mij niet kietelachtig (ik kon veel met haar voeten doen, waarbij ze niet terugtrok), dus of je er dan plezier uithaalt?
Heb je misschien een link van haar advertentie ergens?