Lickyourtoes
Newbie
Wie heeft ervaring of kent dames die ontvangen welke zelf een foot fetish hebben en ervan genieten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat kan bij vrijwel elke dame, maar ik bedoel toch echt een dame met zelf een voet fetish.Dame met een voetfetish?
Volgens mij bedoel je dat jij een voetfetish hebt en een dame zoekt om met haar voeten te spelen.
JuistIk denk dat lickyourtoes bedoelt dames die erop geilen als er met hun voeten word gespeeld dus een voetfetisj hebben en niet per see dat ze met zijn voeten speelt
Ieder z'n fetish. Maar heb deze nooit begrepen met voeten.Wie deelt ook deze fetish?
Ik!Wie deelt ook deze fetish?
Nee dankje ik lik liever aan een lekkere klit![]()
Ik heb dat wel sommige dames. Klit likken is zo i zo iets dat erbij hoort .Wie deelt ook deze fetish?
Ik , heb vorige week nog een zalige footjob gehad van een prachtige tweeling maatje 36 waar ik zalig spuitend op ben klaargekomen.Wie deelt ook deze fetish?
Wel dat ik als begroeting haar laarzen/pumps moet kussen, maar ga dan al snel richting bovenbenen/dijen, wat dan meestal de eerste straf geeft, en soms het eerste genot.Wie deelt ook deze fetish?
Zeker weten, sinds kort nieuwe pedicure, zij geeft fantastische beenmassage.Bekijk bijlage 98238
Daarom zit ik ook weer hier in met de pootjes, iedere 3 weken. Nageltjes knippen en lakken, eelt weghalen..massage en scrub op het einde. Lekker hoor!
Ik ieder zijn dingWie deelt ook deze fetish?
Ik 100%Wie deelt ook deze fetish?
Ik 100%... Hou van mooie kleine voetjesWie deelt ook deze fetish?