Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlle drie hoor. Ik ben ook fan geworden van de heerlijk stoere Kimberly en de lekkere gekke Yentel. Drie verschillende types op zich, maar alledrie prachtige sexy meiden waarbij ik me heel welkom voelde.En ik werd gek als ik alleen al naar dat affiche keek , dus ik begrijp jouw grijns volkomen. Wat een prachtige sexy vrouw die Lisa
Bedrijf A zit naast bedrijf B. Da mag toch? A doet kinderdagverblijf en B is een privehuis. Beiden hoeven geen verantwoording af te leggen wa daarbinnen gebeurt. Zolang da buiten met de kleertjes aan is.De organisatie zit hier geregeld op het forum. Dat ze nu maar ne goeien uitleg hebben hiervoor… Want anders zou ik toch uit hun buurt blijven.
Een kinderopvang zie ik nu ook niet onmiddellijk verschijnen in het glazen straatje te Gent... dom om deze locatie dan te gebruiken. Petit Amie lijkt me veel beter, kan je met de trein naartoeBedrijf A zit naast bedrijf B. Da mag toch? A doet kinderdagverblijf en B is een privehuis. Beiden hoeven geen verantwoording af te leggen wa daarbinnen gebeurt. Zolang da buiten met de kleertjes aan is.
Leugens door een jaloerse klant blijkbaar.. Lisa heeft daarjuist een video online gezet op haar Instagram met uitleg voor de nieuwsgierigen.Gangbangs in Vlaanderen : Deel 1 - Privenieuws
privenieuws.com
Klopt dit? Als dit in de buurt van kinderen gebeurd... amai goe zot om het te doen en goe zot om er te zijn.
Is helaas prive, kan het niet openen
Petite amie bestaat niet meerEen kinderopvang zie ik nu ook niet onmiddellijk verschijnen in het glazen straatje te Gent... dom om deze locatie dan te gebruiken. Petit Amie lijkt me veel beter, kan je met de trein naartoe
Wel meer reactie geef ik hier niet op.Gangbangs in Vlaanderen : Deel 1 - Privenieuws
privenieuws.com
Klopt dit? Als dit in de buurt van kinderen gebeurd... amai goe zot om het te doen en goe zot om er te zijn.
Goede zaak en een duidelijk antwoord. Nu uw mail bekijken. Er zal vast een excuse komen.Wel meer reactie geef ik hier niet op.
Zelfde ervaring met de mooie locatie. Ze zijn volledig gescheiden en liggen ook ver uit elkaar!Leugens door een jaloerse klant blijkbaar.. Lisa heeft daarjuist een video online gezet op haar Instagram met uitleg voor de nieuwsgierigen.
Kan uit eigen ervaring zeggen dat die 2 zaken niets met elkaar te maken hebben.. liggen blijkbaar bij elkaar, maar merk je niets van.
Go girls.www.instagram.com
Nee?! WTF...www.instagram.com
Lijkt me de beste beslissing indien er een gerechtelijk onderzoek loopt.Bekijk bijlage 73654
Kleine update
Ik denk dat ookLijkt me de beste beslissing indien er een gerechtelijk onderzoek loopt.
Het feest zal daarna nog veel groter zijn.