- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Dinsdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zo, zit voor het hotel deze recensie te schrijven, want de 4g is ruk op de kamer.
Na een ritje van 3,5 uur kom ik aan bij van der valk hotel Nazareth.
Ik relax even en neem een douche voordat ik naar het feestje ga.
De dames en een paar mannen zatten al gezellig te wachten op de bank, na het financiële gedeelte ga ik mij omkleden en loop naar boven om mij op te frissen.
Rond 1800 werden we door yentel naar boven gedirigeerd en moeten de mannen even douchen, was wel grappig gym momentje.
Lisa laat de kamers zien waar het allemaal gebeurt.
De dames nemen zo hun kamer in en ik kwam als eerste bij yentel, al snel waren we elkaars lichaam aan het verkennen en onze tongen vonden elkaar, lekker zoenen en yentel daalt naar beneden en ik werd lekker gepijpt en mn ballen werden niet vergeten, zalig.
Er kwam een andere man de kamer in en na een tijd liep ik naar de andere kamers.
Hier kwam ik Lisa tegen en werd na een tijd heerlijk gepijpt, ik was er klaar voor, moest haar even nemen, diep zoenend en tongend kwam ik grommend klaar, wat een schoonheid, als je die in de ogen kijkt kan je het niet lang volhouden.
Verder uiteraard nog bij Kimberly geweest die ook lekker bezig was om ons te plezieren.
Tussendoor nog Lisa en yentel squirt showtjes tussendoor, heb nog spetters als aandenken op mn bril
Het was een topavond en zeker de rit van 3,5 uur waard.
Sprak bij het aankleden forumlurker nog even, je hebt wat gemist el Nino mimado
Dames bedankt, ik ga lekker dromen vanacht
Na een ritje van 3,5 uur kom ik aan bij van der valk hotel Nazareth.
Ik relax even en neem een douche voordat ik naar het feestje ga.
De dames en een paar mannen zatten al gezellig te wachten op de bank, na het financiële gedeelte ga ik mij omkleden en loop naar boven om mij op te frissen.
Rond 1800 werden we door yentel naar boven gedirigeerd en moeten de mannen even douchen, was wel grappig gym momentje.
Lisa laat de kamers zien waar het allemaal gebeurt.
De dames nemen zo hun kamer in en ik kwam als eerste bij yentel, al snel waren we elkaars lichaam aan het verkennen en onze tongen vonden elkaar, lekker zoenen en yentel daalt naar beneden en ik werd lekker gepijpt en mn ballen werden niet vergeten, zalig.
Er kwam een andere man de kamer in en na een tijd liep ik naar de andere kamers.
Hier kwam ik Lisa tegen en werd na een tijd heerlijk gepijpt, ik was er klaar voor, moest haar even nemen, diep zoenend en tongend kwam ik grommend klaar, wat een schoonheid, als je die in de ogen kijkt kan je het niet lang volhouden.
Verder uiteraard nog bij Kimberly geweest die ook lekker bezig was om ons te plezieren.
Tussendoor nog Lisa en yentel squirt showtjes tussendoor, heb nog spetters als aandenken op mn bril
Het was een topavond en zeker de rit van 3,5 uur waard.
Sprak bij het aankleden forumlurker nog even, je hebt wat gemist el Nino mimado
Dames bedankt, ik ga lekker dromen vanacht
Laatst bewerkt: