Recensie Vlaamse Stefanie, Rumst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathias

Newbie
17
19/12/22
6
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-stefanie-erotische-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eindelijk nog eens kunnen afspraken met Stefanie. Momenteel ontvangt ze in Rumst (voorheen Lier).
Op mijn vraag had ze zich heerlijk uitgedost in een mooi klassiek lingeriesetje met jarretelles en fijn nylons met achternaad. Ze zag er werkelijk beeldig uit en de begroeting was heel hartelijk. Na de douche en wat keuvelen en eerste zachte aanrakingen mocht ik haar bh uitdoen en begon de massage. Dit doet ze met het nodige gevoel en neemt ze ruim de tijd voor. Hierbij gaf ze me ook volop de gelegenheid om haar stockings te bewonderen en aan te raken. Intussen werd mijn ongeduld om me te mogen omdraaien alleen maar groter. Dan kon het spel helemaal beginnen, waarbij ze me heerlijk geil maakte en afwisselend pijpte en aftrok. Hierbij was het intussen ook duidelijk dat ze zelf ook behoorlijk geil werd door haar poses en af en toe zelf aan haar kutje te komen.
Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaar gepijpt (met condoom). Een heerlijk uurtje (ruimschoots overschreden overigens) dat nog veel beter was dan vorige keer...

Dit gaat over dezelfde Stefanie:

Terug
Bovenaan Onderaan