Gangbang met Vlaamse Kelly 12/12
Hoi knapperds! Ik ben Kelly, een 100% Vlaamse 25-jarige en superslanke meid met een a-cupje en rode haren, type girl-next-door. Dinsdag
www.redlights.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe veel mannen zijn hier normaal gesproken? En us er ook iemand bij die voor haar een oogje in het zeil houdt?Gangbang met Vlaamse Kelly 12/12
Hoi knapperds! Ik ben Kelly, een 100% Vlaamse 25-jarige en superslanke meid met een a-cupje en rode haren, type girl-next-door. Dinsdagwww.redlights.be
Ja haar dom.Hoe veel mannen zijn hier normaal gesproken? En us er ook iemand bij die voor haar een oogje in het zeil houdt?
Geen idee.Ik ga er van uit dat het bij Dolce Vita is. Hebben die behalve kamers dan ook ruimte voor zoiets?
Met tig man op een kamer is niet zo fijn. Prijs vind ik ook ridicuul.
Voor first timers. Woehahaha.Ik hou wel echt van dunne meiden. Zo'n gangbang is wel een fantasie van mij maar denk dat ik dat (nog) niet durf. Ze schrijft in haar advertentie dat het ook voor 'first timers' is. Doet ze dan iets speciaals?
Je krijgt een oorkonde en een button Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.Ik hou wel echt van dunne meiden. Zo'n gangbang is wel een fantasie van mij maar denk dat ik dat (nog) niet durf. Ze schrijft in haar advertentie dat het ook voor 'first timers' is. Doet ze dan iets speciaals?
Je hebt het volledig juist Zorro. Toen ik voor de eerste keer een GB bezocht was ik ook wat terughoudend. Wat zou het worden? Wie zou er zijn? Welke sfeer zou er heersen. Daarom ben ik voor de allereerste keer naar een GB geweest waar meerder meisjes aanwezig waren. Ik zou trouwens nu en in de toekomst evenmin nog afzakken naar een one-woman feestje. Je wordt dan voortdurend begluurd en je toertje afwachten. Allesbehalve leuk.Je krijgt een oorkonde en een button Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.
Om een mij onbekende reden werd mijn volgend bericht en reactie hierop verwijderd.Je krijgt een oorkonde en een button Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.